Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ha die Alex.
Jammer joh....daar zal het ook wel leuk en heel mooi zijn .Wij gaan voorlopig nog wel enkele jaren naar Platja(zolang IK de baas ben..hahahahaha)gelukkig leest ze dit forum niet..slik.In april ga ik ook nog een weekje met Kurt en Peter biken...ik ben al aan het aftellen..gaat al opschieten.Veel plezien met biken en miscchien tot 2012...als het daar niet bevalt
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hey Alex,
het gardameer! daar ben ik vroeger ook wel enkele keren geweest, maar dat was voor mijn mtb-tijd, maar daar zal het ook wel mooi biken zijn, we houden je wel op de hoogte van onze nieuwe avonturen. Kan je aan je collega eens informeren of hij nog enkele foto's van mij heeft, genomen in Girona ?
Bollie, proficiat met je promotie, BAAS geworden :-), dat heb IK zelfs nog niet voor elkaar gekregen :-).
Ik ben ook al aan het aftellen om tijdens de paasvakantie ginder te gaan biken samen met Frits, Peter en Erwin.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik ga in juli een weekje op bezoek bij mijn nonkel die in La Nucia woont. Heeft er hier iemand kant-en-klare GPS routes die starten in Benidorm/La Nucia? Of een goeie site waar je ze kan downloaden. Ik heb nl. een GPS maar ik bezit de topo-kaart van Spanje niet. Zelf tekenen is dus moeilijk.

Ik ben er in 2009 met de motor al eens geweest en van toen herinnerde ik me een route (op de baan) die oa langs een felblauw-groen meer liep en die dan naar Guadalest ging. Is dat te doen om daar offroad naartoe te rijden? We zijn daar toen (net voor we aan dat meer kwamen) ook via een kiezelwegel naar een uitkijkpunt gereden, lag niet heel hoog maar was toch al een klimmetje er naartoe, je kon van daar dan nog verder de bergen in rijden.

Ik herinner me ook de Col de Rates met boven dat restaurant, dat leek me ook een leuke klim als die offroad zou bestaan?

Zijn er ginder ook uitgepijlde routes te vinden?

Dit zijn een paar foto's van wat ik hierboven beschrijf:

Image
Image
Image
Image
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Ik denk dat je best eens de andere topic raadpleegt :
Mtb-Calpe --- Costa Blanca

Onderstaande site gaat je ook op weg helpen.
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/home.do
groeten
Kurt
freezy wrote:Ik ga in juli een weekje op bezoek bij mijn nonkel die in La Nucia woont. Heeft er hier iemand kant-en-klare GPS routes die starten in Benidorm/La Nucia? Of een goeie site waar je ze kan downloaden. Ik heb nl. een GPS maar ik bezit de topo-kaart van Spanje niet. Zelf tekenen is dus moeilijk.

Ik ben er in 2009 met de motor al eens geweest en van toen herinnerde ik me een route (op de baan) die oa langs een felblauw-groen meer liep en die dan naar Guadalest ging. Is dat te doen om daar offroad naartoe te rijden? We zijn daar toen (net voor we aan dat meer kwamen) ook via een kiezelwegel naar een uitkijkpunt gereden, lag niet heel hoog maar was toch al een klimmetje er naartoe, je kon van daar dan nog verder de bergen in rijden.

Ik herinner me ook de Col de Rates met boven dat restaurant, dat leek me ook een leuke klim als die offroad zou bestaan?

Zijn er ginder ook uitgepijlde routes te vinden?

Dit zijn een paar foto's van wat ik hierboven beschrijf:

Image
Image
Image
Image
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik zit idd op het verkeerde strand! :-D Thx voor te melden!
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Ja mannen,

Bollie, ook gefeliciteerd met de promotie =D>
Zal het wel missen, maar op het forum van de het Gardameer is genoeg MTB te vinden, dus dat komt wel goed.

Zal wel weer lekker zijn in April om daar een paar rondjes te draaien. Ik zit dan weer in de Ardennen bij Houffalize om daar weer een paar rondjes te draaien, is niet zo mooi natuurlijk,maar nog genoeg uitdaging :bounce:

"Geef ze een vinger, maar houd de hand"

Gr,
Alex
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Zo...dat schiet al lekker op ...nog 2 1/2 week en we zitten weer op de mtb in het , hopelijk, zonnige Espana.Heb er erg zin in en waarschijnlijk met mij nog een paar :-D .We gaan eens even kijken hoe alles er bij ligt en dan in juli gaan we 3 weken lekker mtb-en .Ik hoop jullie dan ook weer te zien in en rond Platja .
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Zo...dat schiet al lekker op ...nog 2 1/2 week en we zitten weer op de mtb in het , hopelijk, zonnige Espana.Heb er erg zin in en waarschijnlijk met mij nog een paar :-D .We gaan eens even kijken hoe alles er bij ligt en dan in juli gaan we 3 weken lekker mtb-en .Ik hoop jullie dan ook weer te zien in en rond Platja .
Ik tel ook al af :-), weeronline geeft temperaturen rond de 20c°, dat zou zalig zijn.
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Dan ben ik eerder aan de beurt :^o
Volgend weekend naar de Ardennen. (La Roche,Rendeux, Houffalize)
Waarschijnljk niet zo warm, maar als het er maar droog is :drunk:
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Trouwens mijn fietske verkocht. Ga in de Ardennen eens een 29" van Specialized uitproberen. Misschien ook nog een Scott Spark 35.
Post Reply