Durbuy en Barvaux
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- tipi
- Mountainbiker
Durbuy
Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt 
- MaC'Red
- Mountainbiker
Re: Durbuy
euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelttipi wrote:Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt
MaC'Red
- tipi
- Mountainbiker
Mac'Red,MaC'Red wrote:euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelttipi wrote:Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt
MaC'Red
Ik bedoel de start van route 3, dus aan het vertrekpunt van alle routes aan de ourthe. Je moet daar vanop de rijbaan direct naar omhoog op rotsen en losse stenen langs het bois de chapli en dan kom je in petit-han. De route 4 (langste en zwaarste route) eindigt daar ook met een afdaling tot het startpunt.
- MaC'Red
- Mountainbiker
tipi wrote:Mac'Red,MaC'Red wrote:euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelttipi wrote:Man man man, vorig weekend gaan biken in Durbuy. Bleek dat ze die steile rotsklim waar route nr 3 start en de 4 eindigt aan het platwalsen waren met een pletrol. Je kan er nu praktisch met een wagen oprijden. Voor mij worden het volgende keer de wandelroutes in Durbuy, mtb staat daar gelijk aan brede paden en asfalt
MaC'Red
Ik bedoel de start van route 3, dus aan het vertrekpunt van alle routes aan de ourthe. Je moet daar vanop de rijbaan direct naar omhoog op rotsen en losse stenen langs het bois de chapli en dan kom je in petit-han. De route 4 (langste en zwaarste route) eindigt daar ook met een afdaling tot het startpunt.
Aaah ja ik weet al welke ge bedoelt, dat is zeer spijtig want da was ene van mijn favoriete stukjes qua afdalen, met die trede's erin was het nog zo tof als het wat natter was.
MaC'Red
da was inderdaad een leuk stukje om te starten of te eindigen, pfffMaC'Red wrote:tipi wrote:Mac'Red,MaC'Red wrote: euh op welke hebt ge het juist ?? ik kan me niet meteen een beeld vormen van wat ge bedoelt
MaC'Red
Aaah ja ik weet al welke ge bedoelt, dat is zeer spijtig want da was ene van mijn favoriete stukjes qua afdalen, met die trede's erin was het nog zo tof als het wat natter was.
MaC'Red