downhill -crashes

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Image
Image
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Jolle wrote:'t Valt me op dat er heel dikwijls gevallen wordt door de achtervering die dichtklapt en plots met een boost lijkt open te springen. Waarna de biker natuurlijk vol voorover gaat he.
Zever.
dejos^^
Mountainbiker

Post by dejos^^ »

Christ D. wrote:
Jolle wrote:'t Valt me op dat er heel dikwijls gevallen wordt door de achtervering die dichtklapt en plots met een boost lijkt open te springen. Waarna de biker natuurlijk vol voorover gaat he.
Zever.
dus als je een goede achtervering hebt met trage rebound moet je overal vlotjes kunnen afrijden omdat je dan het open te springen effect niet hebt ?
volgens mij ligt het wel wat ingewikkelder en ligt niet alles aan het matriaal maar ook aan de houding van de biker
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

in het geval van voorgaand filmpje ligt het vooral aan de onwaarschijnlijke snelheid waarmee die mannen over dat terrein knallen, en de onvermijdelijke immense krachten die dan door een klein inschattingsfoutje kunnen ontstaan.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Het is wel lachen dat ze mensen van Fox en of RockShox uitlachen omdat die geen vering kunnen instellen :lol:
Op je bek gaan ligt 99,9% bij "user error".
lol @ a bike
Mountainbiker

Post by lol @ a bike »

die mannen kunnen gewoon geen goeie frontflip doen, wel sjiek da ze blijven proberen :roll: #-o
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Volgens mij is het gros van die afdalingen nog wel te doen (behalve die met hoge uitstekende rotsen en wortels). 't is alleen de snelheid waartegen ze het doen natuurlijk :lol:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

pukkie89 wrote:Dieje kerel op 3.50min heeft volgens mij toch ook kosten aan zen fiets :-?
Die is volgens mij nog onderweg om zenne futs op te halen, desalnietteplus toch fantastisch wat die mannen aandurven (alleszins nikske voor mij)
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Pfff , da vallen kanne kik ook maar doe het liefst in slow motion , t'doe minder zeer :lol: :lol:
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

8) waarom denk je dat we zo uitgerust zijn kwa protectie ,
voor de show , :roll:
Post Reply