Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

De rit gisteren in Hamme was toch ni zonder tegenslag/kosten zenne!
We waren nog ni weg en mijne body was al vervrozen!
Toch kunnen vertrekken maar dan na 35km ongeveer te veel power in de benen en mijn ketting kapot :(
Twas friskes wachten op de bus naar de finish ;)
Jan was bij de organisatie gaan horen en der waren ongeveer 44 man afgevoerd toen al owv vervrozen velo's!
Kan gaan shoppen.
Voordeel is wel dage nekeer ni uw ketting moet smeren na de rit!
Twas toch nog fun zenne
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Kvenlor wrote:Voordeel is wel dage nekeer ni uw ketting moet smeren na de rit!
Precies of ge had dat ooit al gedaan :wink:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Eagle Stijn wrote:
Kvenlor wrote:Voordeel is wel dage nekeer ni uw ketting moet smeren na de rit!
Precies of ge had dat ooit al gedaan :wink:
Image
KlaasDS
Mountainbiker

Post by KlaasDS »

Gisteren nog is de Millennium route gedaan.
Ze lag er echt slecht bij met het vries weer en al die ijsplekken waar je doorzakte.
Al bij al toch nog goed geamuseerd!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hey Tim in pellenberg ben je nog niet geweest volgens mij zenne.
Je zult hem aanzien als de tocht van de Zoenk te heverlee de week nadien daar ben je geweest met Gunther vorig jaar in de sneeuw.
In Pellenberg was er vorig jaar zéér veel modder(erover,baggeren en nog eens baggeren)

Is wel een pittig tochtje maar met een middenstuk dat wat minder is met meer baan. Daar speelt de wind wel zijn rol,2x geweest en 2 x wind op kop op dat stuk #-o #-o

Ze hebben ook de afstand verlengd tot 54 km ,met het relatief droge weer dat ze geven zie ik een verplaatsing wel zitten. Wie nog??
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Nee ik hem me vergist, Gasthuisberg daar ben ik al gaan fietsen niet ver van UZ Leuven. Dat viel me wel wat tegen. Ik zou naar Ingooigem willen gaan zijn omdat het daar 70km is daarmee en serieus bergop. De week nadien naar Heverlee kan ik niet mee gaan.
Pellenberg is zondag en het zou kunnen dat ik naar daar ga als ik zaterdagavond niet weg ga. Of eventueel de 2. Ik laat in elk geval nog iets weten. :drunk: :-D :lol: :oops: :-({|= :P :cry: :-D
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:Hey Tim in pellenberg ben je nog niet geweest volgens mij zenne.
Je zult hem aanzien als de tocht van de Zoenk te heverlee de week nadien daar ben je geweest met Gunther vorig jaar in de sneeuw.
In Pellenberg was er vorig jaar zéér veel modder(erover,baggeren en nog eens baggeren)

Is wel een pittig tochtje maar met een middenstuk dat wat minder is met meer baan. Daar speelt de wind wel zijn rol,2x geweest en 2 x wind op kop op dat stuk #-o #-o

Ze hebben ook de afstand verlengd tot 54 km ,met het relatief droge weer dat ze geven zie ik een verplaatsing wel zitten. Wie nog??
Ik zie deze zeker zitten was vorig jaar ook een leuke zware tocht . Die zware modderstukken zijn er uitgelaten heb ik gelezen maar ik kijk zeker uit naar de Cavalerieberg deze nog goed in mijn geheugen staat =D> zeker de moeite :wink:

Al spreekt Westouter me ook wel aan met 1000 hm op 56 km :-k
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:Pellenberg is zondag en het zou kunnen dat ik naar daar ga als ik zaterdagavond niet weg ga.

Pellenberg schijnt de moeite te zijn. Ik heb vanmiddag m'n thomson frame verkocht aan iemand van de streek en deze was serieus aan't stoefen over deze rit. Naar 't schijnt doet deze offroad-wegjes aan die niet door andere organisaties gebruikt wordt.
KlaasDS wrote:Gisteren nog is de Millennium route gedaan.
Ze lag er echt slecht bij met het vries weer en al die ijsplekken waar je doorzakte.
Al bij al toch nog goed geamuseerd!
Welkom ! :lol:

Thanks voor de info. Indien je eens wil meerijden ... steeds welkom.

Voor mij zal 't dit weekend of Hamme-zogge of Ingooigem worden.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik ga proberen 2 dagen te gaan bollen dit weekend.
Zaterdag Inooigem en zondag Hamme-Zogge.
De afstand hangt af van de benen van de dag :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Gun*666 wrote:
laagvlieger wrote:Hey Tim in pellenberg ben je nog niet geweest volgens mij zenne.

Ik zie deze zeker zitten was vorig jaar ook een leuke zware tocht . Die zware modderstukken zijn er uitgelaten heb ik gelezen maar ik kijk zeker uit naar de Cavalerieberg deze nog goed in mijn geheugen staat =D> zeker de moeite :wink:

Al spreekt Westouter me ook wel aan met 1000 hm op 56 km :-k
Was ook,ben ook aan het twijfelen voor westouter of pellenberg. Denk pellenberg iets mooier zal zijn met meer bos en steile klimmetjes.
Westouter geen meter vlak denk ik.
Mij is het gelijk waar we gaan als ik maar kan biken en wat naar boven gaat =P~ =P~
Post Reply