downhill -crashes
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
DOXX
- Mountainbiker
net zoals in vele topsporten is de afstelling van vering vakwerk en de mindere goden hebben het er moeilijk mee ja, toppers voelen dat aan hoe de afstelling dient te gebeuren hoewel dat geen zekerheid biedt naar valpartijen toe, geef mij in het algemeen ook maar ne hardtail, hoewel ne fully soms ook best handig zou zijnHubertje wrote:gebeurt zelfs de beste.. Denk dat iedereen die al eens zo'n parcours gereden heeft enkele acties wel herkent.
Een verzekering helpt helaas niet om minder te vallen..
100% gelijk, fullies zijn brol is de enige juiste conclusie!'t Valt me op dat er heel dikwijls gevallen wordt door de achtervering die dichtklapt en plots met een boost lijkt open te springen. Waarna de biker natuurlijk vol voorover gaat he.
Dan stel ik me vragen bij zo'n fully hoor Shame on you
Man Man toch... hier word je toch onmiddellijk geklasseerd he
Ik stelde me vragen bij de volgeveerde fietsen juist omdat die afstelling van de vering zo belangrijk is.
75% van de forummers hier met een achtervering kan die niet afstellen, daar ben ik wel heel zeker van. En diegenen die't wel kunnen doen waarschijnlijk niet eens downhill.
Ik stelde me vragen bij de volgeveerde fietsen juist omdat die afstelling van de vering zo belangrijk is.
75% van de forummers hier met een achtervering kan die niet afstellen, daar ben ik wel heel zeker van. En diegenen die't wel kunnen doen waarschijnlijk niet eens downhill.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- Heikneuterke
- Mountainbiker
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
Deze heeft ook ballen om steeds weer op zijne slecht afgeveerde bike te stappen...
Alleen 't afstappen lukt 'm nog niet zo goed...