Zo 30/01/2011 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stephano
Mountainbiker

Post by stephano »

vanmorgen vanuit buurgemeente vertrokken voor de 42,
was vooral weer vernieuwend tegenover andere jaren vooral de paanders toch weeral nieuwe passages.de passage bij pjer het heuveltje
voet aan de grond moeten zetten.bevoorading tip top vooral de warme soep deed deugt in de koude temperatuur.apres brigandbiertje met pjer als afsluiterje kon er ook nog bij om dan terug huiswaarts te rijden.
toffe voormiddag, tot de zomerit =D> =D>
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

pjer wrote:Ik ken da precies.
Enjoy the club....
:wink:

Bedankt voor dat speciale stukske bij u thuis.....
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Bresciani wrote:
Enjoy the club....

En...is't gelukt ??
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

pjer wrote:
Bresciani wrote:
Enjoy the club....

En...is't gelukt ??
Ja, de foto's zullen 't bewijzen denk ik... :-D
Wel als ik juist boven was voordat ik op 't erf kon rijden moeten voet aan grond zetten, door voorligger... maar 't was plezant...
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

't Was weer in orde hé vandaag.

Wel wat fris maar liever zo, dan de verzopen toestanden van 2 jaar geleden. :evil:

Wij hebben ons goed geamuseerd inclusief de supercowboy.
Meer moet dat niet zijn . =D> =D> =D>

Tot de volgende.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Prins Laurent heeft me de das omgedaan.
Door zijn schuld waren we laat -zeer laat- thuis van het autosalon.
Net als twee jaar geleden hebben we de boel daar gesloten.
Op de stand van Audi.
Wedden dat hij als allereerste de nieuwe A6 onder zijn kont zitten heeft?

Eigenlijk dwaal ik af.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik nog het één en ander te doen had wat ik eigenlijk al lang had moeten doen.Amai.
Daarom vandaag gestart om enkel de 32 te doen en vroeg -zeer vroeg- thuis te zijn. Wat gelukt is.
Door het vriesweer lag alles er perfect berijdbaar bij.
Genoten van deze tocht. Hier en daar een nieuwigheid.
Een boske, een technisch dingske.
Volgende keer een terrilke erbij en we zijn er. :wink:
duction
Mountainbiker

ingelmunster

Post by duction »

een super leuke tocht. mede dankzij de bevroren ondergrond kon je overal doorvliegen. het enigste minpuntje was op 1 plaats die kloven op het veld waar je verplicht moest afstappen. maar door zo een leuke tocht nam ik dat er graag bij. een dikke merci aan de organizatie. twas dik in orde.

wel 1 vraagje: er werd een foto getrokken aan de eerste bevoorrading. kunnen we die ergens terug vinden?
barty
Mountainbiker

Post by barty »

gisteren ook de dikste handschoenen uit de kast gehaald om samen met Peter te starten in de Brigand-gemeente.
Zeer vlot lopend traject , nogal veel road en hier en daar een beetje "vals plat" ( wel raar dat het altijd bergop loopt dan)
De koude was blijkbaar een uitstekende stimulans om er van bij de start nog eens goed in te vliegen en dat was toch al weer een tijdje geleden.

Hier en daar een klein opstoppingske, maar dat kon de pret niet drukken.
Na de rit een heerlijke douche genomen ...bij de dames ...sorry :oops: :oops:

Na het ruggewassen elk een fleske Cuvée naar binnengewerkt en dan goed ontdooid naar huis :drunk: :drunk:
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

ook een leuk ritje gereden, gestart deze morgen samen met tram 4 en David aan de brug van de vaart om 8u, en koud hadden we het zulle (-5 graden), aangekomen in Ingelmunster stonden Bakkerke en Bushrider ons al op te wachten, vlug inschrijven en weg waren we, deed wel wat raar de eerste stroken op een bevroren ondergrond te rijden na de modderpoelen van de voorbije weken, maar na enkele stroken waren we het gewend en vlogen we er over, hier en daar halt gehouden omdat ons bakkerke wa verliefd is op de technische strookskes die hij meermaals wou overdoen, geen probleem zulle, ook een aantal nieuwe bikers leren kennen zoals chaufferke of zoiets en Turke, ja, leuk, wel jammer dat de boterhammen op waren bij aankomst.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

alee tzit er op .bedankt aan alle deelnemers om de kou te trotseren en twaren er bijna 800.alhoewel de kou gezorgd heeftt voor mooi berijdbaar parcour.twas e kik die met de gazebrander body's in brand stak,kwas den tel kwijt hoeveel (enig nadeel van de kou gisteren).
wat betreft den toog,kzat er ook mee .Maar we zijn op het laatste moment te weten gekomen dat er een feestlokatie verhuist was naar de sporthal de zaterdagnacht(eetfestijn met fuif) met als gevolg dat we den zaterdag niks in de zaal hebben kunnen klaarzetten en alles vlug moeten doen de zondagmorgen(dit gaf wel als voordeel da we de zaterdag allemaal tijd hadden voor het parcour en controle).kwam er nog bij dat mijn tapinstalatie het liet afweten waardoor 2 vaten kwijt.En kdenk da jullie alle 800 samen toegekomen zijt op den aprés.maar geen excuus volgende keer ne betere toog en systeem.
kwil hier ook nog alle medewerkers stijf bedanken want zonder jullie geen tocht.

ps voor de foto's zal den cowboy hier wel ne link zetten op het forum .
Post Reply