Za 29/01/2011 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

cloclo wrote:man man man ik rij mijn achtste seizoen mtb en heb nu pas voor het eerst deze supertocht gereden!Wa kieken ben ik zeg!Ik verdien een pak rammel!
Awel, als dat waar is, dan verdiende idd een pak slaag :lol: . Hoe kan dat, Jabbeke staat toch al jaren gekend als een superorganisatie met prachtig parkoer. =D> =D>
Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Bosje, bos, booooos en nog meer boooooooooos. Stukken aaneengesloten bosdreven van 3-4km. Een perfect geprepareerde bos-singeltrack van 3km. Het cros-bosje met de bergjes in Snellegem lag super. De eerste keer dat ik het zo mooi gezien heb. Gelukkig dat er hier en daar toch nog een klein stukje asfalt in zat om even te recupereren. Mede door de stukken met bevroren sporen meer dan voldoende technische stukjes om de wielertoeristen die op de baan en de rechte bosdreven voorbijreden terug bij te halen. :-D Verschillende brugjes om alle stukken te combineren. Een aantal pallet-strookjes om weide-doorsteken berijdbaar te maken.
Alles perfect uitgepijld. In de bosjes zeker genoeg lint om absoluut niet verkeerd te rijden. Schitterende warme bevoorrading (warme thee deed ongelofelijk deug!).
Helaas kan ik bevestigen dat ook de pechdienst perfect werkte. Gelukkig pas op het einde van de rit. (binnen de 5 minuten opgehaald)

En afgesloten met een lekker stuk pizza.

WTC-Jabbeke hartelijk dank voor de fantastische MTB-voormiddag!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gisteren een enorm schoon ritje gereden in gezelschap van uncle sam, jodelaietje en traxer.
Jabbeke is met grote voorsprong bij de schoonste tochten in de buurt rond Brugge.
De vele single tracks blijven zalig om te rijden en de conditie terug op te bouwen.
Af en toe het gas eens goed open gezet, maar met een basis conditie (= 0,00000001) was het effekt op mijn collega uncle sam slechts beperkt.
Voor de volgende tocht zijn we zeker terug aanwezig.
Nogmaals een dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

cloclo wrote:man man man ik rij mijn achtste seizoen mtb en heb nu pas voor het eerst deze supertocht gereden!Wa kieken ben ik zeg!Ik verdien een pak rammel!
ik hoop dat je ooit de lockedize kemmel, chouffetocht middelkerke, xxxl poperinge, ... reed anders verdien je nog elkele pakken rammel extra #-o
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

De daverende pitteleer. :P
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

Dit was mijn eerste rit van het jaar, en na 2 keer de zomertocht te hebben gereden, voor het eerst de wintertocht geprobeerd. Twas af! Blijft volgens mij de beste organisatie in onze streek. De conditie laat voorlopig te wensen over, maar daar zal snel verandering in komen! Tot in september! :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

wanneer komen de foto's online?
Bouwerke-Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke-Ed »

Rock Rider wrote:wanneer komen de foto's online?
Van zodra den Thomas alles voor handen heeft komen de foto's zo vlug mogelijk online.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Bouwerke-Ed wrote:
Van zodra den Thomas alles voor handen heeft komen de foto's zo vlug mogelijk online.
still waiting...
Bouwerke-Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke-Ed »

Rock Rider wrote:
Bouwerke-Ed wrote:

Vandaag goed nieuws gekregen van den Thomas. De foto's van Katrien zijn binnen en worden vandaag nog on-line geplaatst. Thomas laat hier nog iets weten met een link naar de foto's.
Rock Rider bedankt voor het plaatsen van de twee mooie filmpjes in de private stroken!
Katrien ook bedankt!
Post Reply