vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Weet er trouwens iemand of de foto's van onderweg ergens te bekijken zijn,ik heb zeker 4x een fotograaf gepasseerd....[/quote]

Ik ben al een paar uur aan zoeken naar foto's, iemand meer succes
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Foto's van de Vulkanbike kan je vinden op:
http://www.fototeam-vulkaneifel.de/index_en.php
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

serge wrote: Ik ben al een paar uur aan zoeken naar foto's, iemand meer succes
http://www.fototeam-vulkaneifel.de/ 8)

Maar ze staan er nog niet op
Peter IV
Mountainbiker

Post by Peter IV »

stivo wrote:
ps. is het eigenlijk Peter IV of Pete mudracer?.....
Beiden! Last van gespleten persoonlijkheid.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

phille
Mountainbiker

Post by phille »

Gf biker wrote:
Der Gertus wrote:@Gf biker dacht ook je gezien te hebben in de 3de startblok van de marathon. Dikke proficiat man =D>
[-X Heb ik nie verdiend zenne :oops: heel het jaar naar toe geleefd en dan nie kunnen finishen #-o kl*te ist :cry:
GF das het nadeel van die 1 day events he, er naartoe leven en dan door een stom ding te moeten afhaken.
Ikzelf heb voor de eerste maal ook afgehaakt, het deed pijn en ik wilde de GRC blessure niet extra op het lichaam benadrukken, maar het kopke zat ook niet mee, wat me meer zorgen baart, normaal schakel ik dat kopke uit maar tging gewoon ni en ik had er geen motivatie voor TOEME volgend jaar den dubbele marathon ;-)
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

viper wrote:Ze hebben me dan toch nog in de uitslag gekregen. Niet dat het van veel belang is, maar we hebben er die paar grammen fietsnummer voor meegesleept.

Ik stel vast dat ik een half uur verloren heb met aanschuiven in de file en chainsuck te verhelpen en een korte stop bij bevoorrading één (nettotijd 4.02, bruto 4.31). Rallymaster staat een 6 tal minuten achter mij. Ik denk dat ik zo'n felblauwe Trek was voorbijgegaan in de omgeving van de skipiste, er kwam echter geen reactie dus heb ik de biker niet aangesproken.

Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
Ikke : 4.33 uur ! Met kwartiertje pauze bij bevoorrading 2 en hevige krampen op skipiste. Plus natuurlijk de 2 gekende files. Netto tijd was precies 4.02 ! We zouden dus perfect samen kunnen gereden hebben !
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

jerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?

Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).

En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.

Wat denken jullie hiervan ?
Kvind dat een uitstekend idee jerommeke, maar moeilijk realiseerbaar, of er zouden nu al afspraken moeten worden gemaakt. Stel we krijgen 20 Mountainbike.be'ers samen. Enkele met hun vrouwtje erbij, dan zal je toch snel 10 kamers moeten boeken. Kdenk dat je daarvoor zeer snel zal moeten zijn !
Je weet nu wellicht ook al waarom jouw hotel nog te boeken was een weekje voor de vulkanbike #-o
Zelf logeerde ik in Kop, 30 km van Daun, goed hotel, lekker eten en de bazin heeft speciaal een halfuurtje vroeger met het ontbijt begonnen omdat we vroeg wegmoesten =D> .
homeboy
Mountainbiker

Post by homeboy »

VIERI wrote:Foto's van de Vulkanbike kan je vinden op:
http://www.fototeam-vulkaneifel.de/index_en.php
De foto's staan online.
Heb mezelf al gevonden :D :
Image
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik dacht da ik 585 had, niet dus, in de achtergrod wel de shorty !

Image
Post Reply