Zo 30/01/2011 Huldenberg :: MTB Toertocht Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
lol. we zijn weer vriendelijk voor mekaarfreezy wrote:Bij u is alles teleurstellend... Verhuis man! (dan zijn we meteen ook van u verlost...)madrista666 wrote:goede organisatie, teleurstellende tocht!
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
met andere woorden: jou en deze discussie zien we volgend jaar zeker niet terug. het is maar dat we het weten natuurlijk...madrista666 wrote:freezy wrote:Bij u is alles teleurstellend... Verhuis man! (dan zijn we meteen ook van u verlost...)madrista666 wrote:goede organisatie, teleurstellende tocht!Ten 1ste: je kent me niet dus hou u domme opmerkingen voor u!
ten 2de blijkbaar rij jij enkel de teleurstellende tochten want als je is meer gaat zoeken op men naam zal je zien dat ik ook goede tochten rij en dit dan ook mededeel!!! Ik wil je steeds meenemen naar een TT die ik de moeite vind en dan zal je direct mijn mening delen
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
Ik kwam dan weer veel drinkbussen tegen. inderdaad heel jammer...koppigaard wrote:Madrista666, ik versta ook niet goed wat je zo teleurstellend aan deze TT vond. 22 aangeduide hellingen, en hetgeen niet was aangeduid mocht ook wel meeteleen , vind ik. Wel veel beton en asfalt, kan niet anders om van het ene bos naar het andere te kunnen, maar dankbaar voor de recuperatietijd die ik daardoor kreeg. De 60 waren niet van de poes. Enig minpuntje: een organisatie van de Landelijke Gilde (Boeren- en Boerinnenbond) zonder warme soep! Dat kan er bij niet in. Geen drank meer op de laatste bv, ook niet leuk. Ik wou de ijsklomp uit mijne bidon schudden maar dat bleek dan ineens geen optie meer om de resterende kilometers zonder problemen af te malen.
Waar ik wel last van heb gehad: een bevroren body. Allee, niet ik zelf, goed ingeduffeld, maar het vrijwiel van de fiets. 3x plassen hielp me wel wat kilometers verder. Met hetgeen wat de standhouders van een bevoorradingspost naar binnen kappen met deze vriestemperaturen, moeten die mannen toch genoeg vloeistof in voorraad hebben om onfortuinlijke bikers verder te kunnen helpen. Een fietsherstellingsstand, punt voor de organisator, combineren met een plasstandje helpt heel wat ongemakken uit de wereld.
Ik heb verder het eerste deel van mijn drieluik, de maximumafstand van Huldenberg, kunnen afwerken. Een bevroren body houdt me niet tegen, koppig als ik ben. Nu op naar de max in Pellenberg en de finale bij de Zoenkers. Achteraf een prestatie om weer eens content te zijn van mezelf.
Om toch nog even te zagen: onderweg veel lege verpakkingen van de peperkoek gezien op de grond. Is dat nu echt zo moeilijk om dat in de achterzak te stoppen? Morgen zal de Landelijke Gilde alles opruimen om er voor te zorgen dat ze volgende keer opnieuw toestemming krijgen om deze mooie TT te organiseren. En tussendoor maar kakken op de groenen omdat ze geen toestemming meer willen geven...
Hier ook goed geamuseerd.
Sinds een zestal weken terug begonnen na enkele jaren! niet actief op de mtb gezeten te hebben.
Het ging redelijk goed, waren begonnen met de 30 maar aan de laatste splitsing (net voor 2e bevoorrading) gekozen om de laatste lus van de 40 er nog bij te doen.
Aangezien onze kilometertellers het lieten afweten heb ik geen idee hoeveel km we eigenlijk gedaan hebben?
Iemand een idee hoeveel km het was tot aan de laatste splitsing (waar 25 en 30 naar rechts moesten, de rest rechtdoor en wat verder naar links)
En de km's van daar tot op het einde.
Aangezien de 40 blijkbaar 45 was denk ik toch ook een 40km gereden te hebben?
Volgende week zeker aanwezig in pellenberg en de week erop heverlee.
(Heverlee al wat getraind vorige week dmv de bloso tour (32km))
Sinds een zestal weken terug begonnen na enkele jaren! niet actief op de mtb gezeten te hebben.
Het ging redelijk goed, waren begonnen met de 30 maar aan de laatste splitsing (net voor 2e bevoorrading) gekozen om de laatste lus van de 40 er nog bij te doen.
Aangezien onze kilometertellers het lieten afweten heb ik geen idee hoeveel km we eigenlijk gedaan hebben?
Iemand een idee hoeveel km het was tot aan de laatste splitsing (waar 25 en 30 naar rechts moesten, de rest rechtdoor en wat verder naar links)
En de km's van daar tot op het einde.
Aangezien de 40 blijkbaar 45 was denk ik toch ook een 40km gereden te hebben?
Volgende week zeker aanwezig in pellenberg en de week erop heverlee.
(Heverlee al wat getraind vorige week dmv de bloso tour (32km))
Last edited by Beerke on Sun 30 Jan 2011 21:17, edited 1 time in total.
- Rucher
- Mountainbiker
vandaag met Looky de 60 gedaan en zoals elk jaar super tochtje,klimmen,bepijling en bordjes..had de ondergrond niet zo hard verwacht en op sommige stukken toch verradelijk glad..maybe jammer dat er op de2de bv geen drank meer was maar deze was onderweg maar iet te koud om te wachten(maybe omdat de 40 volgens ik kon lezen ook de 2de bv kregen)..wel super de powerbar bij inschrijving op de 60..de benen na afloop toch stevig gevoeld..enig minpuntje..enkelingen die bij een afdaling of klim met opstropping niet op hun beurt kunnen wachten
voor de organisatie en thanks voor de biker van Vano met zijn belletje waar ik langs het water in het wiel heb kunnen hangen tot 1ste bv
nu is naar de fotos op zoek
nu is naar de fotos op zoek
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Vandaag gestart voor de 40km maar het zijn er uiteindelijk 30 geworden doordat de remblokjes volledig weg waren. Voor de rest: top TT, top organisatie, Top bevoorradingen. Kortom, tot volgend jaar!
mb
mb
- buffaloyann
- Mountainbiker
Post by buffaloyann »
Volgend jaar kom ik hier zeker terug: heel plezante tt, goed georganiseerd (bordjes aan de hellingen, uitstekende bepijlingen, twee bevoorradingen voor 2,5 euro bv) Wel héél veel volk. Heb ook veel mensen aan de kant zien staan met een platte band.
-
windthings
- Mountainbiker
huldenberg
Post by windthings »
proficiat voor de organisatie