Zo 30/01/2011 Huldenberg :: MTB Toertocht Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest en 100% genoten van de 50 km!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

freezy wrote:
madrista666 wrote:goede organisatie, teleurstellende tocht!
Bij u is alles teleurstellend... Verhuis man! (dan zijn we meteen ook van u verlost...)
:off: Ten 1ste: je kent me niet dus hou u domme opmerkingen voor u!

ten 2de blijkbaar rij jij enkel de teleurstellende tochten want als je is meer gaat zoeken op men naam zal je zien dat ik ook goede tochten rij en dit dan ook mededeel!!! Ik wil je steeds meenemen naar een TT die ik de moeite vind en dan zal je direct mijn mening delen :wink:
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

zeer mooie TT, perfecte organisatie buiten het niet aanwezig zijn van een bewaakte fietsparking.
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Ghost-biker wrote:eerste marathon(netje) van het jaar, eerste maal huldenberg. Mooi parcour, wel redelijk wat verhard, maar met het mooie weer en prachtig landschap zeker de moeite waard. Nagenoeg perfecte bepijling =D> =D> wel geen bewaakte fietsenstalling, weinig parkeergelegenheden (zou die weide naast de inschrijving niet gebruikt mogen worden?), en geen drinken meer op de 2de bevoorrading (was nochtans redelijk vroeg gestart).
Weet er iemand hoeveel de 60km effectief bedroeg, hoogtemeters?. Met computerke heeft er weer de brui aan gegeven. Weet enkel dat ik er 2u50 over gereden heb (mee tevreden gezien de drukte op sommige hellingen) :P .

Op mijne garmin 58,89 km en hoogte verschil van 934m

@madrista666 , met zo'n hoogte verschil kunt ge toch ni teleurgesteld zijn. Bijna nergens anders in Vlaanderen vindt ge zo'n parcours
Sly
Mountainbiker

Post by Sly »

madrista666 wrote:
freezy wrote:
madrista666 wrote:goede organisatie, teleurstellende tocht!
Bij u is alles teleurstellend... Verhuis man! (dan zijn we meteen ook van u verlost...)

ten 2de blijkbaar rij jij enkel de teleurstellende tochten want als je is meer gaat zoeken op men naam zal je zien dat ik ook goede tochten rij en dit dan ook mededeel!!! Ik wil je steeds meenemen naar een TT die ik de moeite vind en dan zal je direct mijn mening delen :wink:
Verklaar u dan nader he man! Wat stond er u niet aan?
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Sly wrote:
madrista666 wrote:
freezy wrote: Bij u is alles teleurstellend... Verhuis man! (dan zijn we meteen ook van u verlost...)

Verklaar u dan nader he man! Wat stond er u niet aan?
Wel Sly voor mij ontbraken de technische strooken, bosgebied en singeltracks op de TT... maar ieder zijn mening zeker. Ik vond dit een mindere TT ( wel met uitstekende organisatie ), anderen vonden dit een top tt.
@ The Doctor: zie pb
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

t-C-elite wrote:Het was de lange tocht van 180 km uit nederland meer dan waard!! Ahno en ik zijn noch aan het nagenieten op weg naar huis. Geen probleempjes met materiaal alleen een lekke band. Zelfs onderweg mogen genieten van een knap staaltje fietswerk, een man met één been! Organisatie bedankt en tot volgend jaar!!!,
T-c-elite & ahno
ja is knap wat die gast doet , heb m al verschillende x gezien , en ge gelooft ni waar dat die allemaal na boven rijd , chapeau =D> =D>
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Madrista666, ik versta ook niet goed wat je zo teleurstellend aan deze TT vond. 22 aangeduide hellingen, en hetgeen niet was aangeduid mocht ook wel meeteleen , vind ik. Wel veel beton en asfalt, kan niet anders om van het ene bos naar het andere te kunnen, maar dankbaar voor de recuperatietijd die ik daardoor kreeg. De 60 waren niet van de poes. Enig minpuntje: een organisatie van de Landelijke Gilde (Boeren- en Boerinnenbond) zonder warme soep! Dat kan er bij niet in. Geen drank meer op de laatste bv, ook niet leuk. Ik wou de ijsklomp uit mijne bidon schudden maar dat bleek dan ineens geen optie meer om de resterende kilometers zonder problemen af te malen.
Waar ik wel last van heb gehad: een bevroren body. Allee, niet ik zelf, goed ingeduffeld, maar het vrijwiel van de fiets. 3x plassen hielp me wel wat kilometers verder. Met hetgeen wat de standhouders van een bevoorradingspost naar binnen kappen met deze vriestemperaturen, moeten die mannen toch genoeg vloeistof in voorraad hebben om onfortuinlijke bikers verder te kunnen helpen. Een fietsherstellingsstand, punt voor de organisator, combineren met een plasstandje helpt heel wat ongemakken uit de wereld.
Ik heb verder het eerste deel van mijn drieluik, de maximumafstand van Huldenberg, kunnen afwerken. Een bevroren body houdt me niet tegen, koppig als ik ben. Nu op naar de max in Pellenberg en de finale bij de Zoenkers. Achteraf een prestatie om weer eens content te zijn van mezelf.
Om toch nog even te zagen: onderweg veel lege verpakkingen van de peperkoek gezien op de grond. Is dat nu echt zo moeilijk om dat in de achterzak te stoppen? Morgen zal de Landelijke Gilde alles opruimen om er voor te zorgen dat ze volgende keer opnieuw toestemming krijgen om deze mooie TT te organiseren. En tussendoor maar kakken op de groenen omdat ze geen toestemming meer willen geven...
wardje
Mountainbiker

knap tochtje

Post by wardje »

knap tochtje , =D> wel koud ma gelukkig hard , heb al meer dan eens , in de modder hier afgezien , en ja er is altijd wel iemand die t minder vind ....helaas
na 60 km toch blij , met een warm douchke ..

weet iemand ofLot ook nog een tt organiseert dit jaar ..nog niks kunnen vinden , snif ..ook zeker de moeite !!
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Inderdaad wel weinig single track ( wat wel fijn is ) maar zorgt op vele tt waar veel volk is voor opstoppingen vind ik. Mij doen het vooral de hoogte meters het , een goede training voor de marathons in de Ardennen . Maar juist iedereen mag zijn menig hebben.
Post Reply