Za 29/01/2011 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag ben ik er weer van overtuigd: dit is één van de beste tochten in het Brugse!
Naast de gekende stroken maken de prachtige privépassages deze tocht tot een topper. Dit alles wordt bovendien nog eens schitterend georganiseerd. Nergens is er ook maar één negatief puntje aan te merken. De bevroren ondergrond en een hartverwarmend winterzonnetje zorgden voor een uiterst leuke moutainbikevoormiddag. Proficiat en bedankt.
Ik kijk reeds uit naar de zomertocht.
Met enkele KODO's uit KEMMEL de tocht gereden : TOP - SUPER - TWAS AF -...Valt op dat organisatie er veel werk heeft ingestoken : houten bruggetjes, kilometers lint, zeer goede bepijling, goede bevoorrading, seingever op 't einde (bedankt aan die man), ... Den après was ook OK met lekker stuk pizza. De tocht staat al met stip genoteerd in mijn agenda voor volgend jaar. BEDANKT
Idem enthe mask wrote: TOP - SUPER - TWAS AF -...Valt op dat organisatie er veel werk heeft ingestoken : houten bruggetjes, kilometers lint, zeer goede bepijling, goede bevoorrading, seingever op 't einde (bedankt aan die man), ... Den après was ook OK met lekker stuk pizza. De tocht staat al met stip genoteerd in mijn agenda voor volgend jaar. BEDANKT
- flip de flipper
- Mountainbiker
Jabbeke
Post by flip de flipper »
Zeer mooie rit, veel werk in gestoken, niets op aan te merken
Heb de 55 km s' morgens en na de middag nog eens gereden.
Wel 2 keer inschrijvingsgeld betaald want het was meer dan de moeite!!
tot de volgende.....
Heb de 55 km s' morgens en na de middag nog eens gereden.
Wel 2 keer inschrijvingsgeld betaald want het was meer dan de moeite!!
tot de volgende.....
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
filmke deel 1...
ge ziet de lintjes overal hangen, de mooi zichtbare pijlen,...
Last edited by Rock Rider on Sat 29 Jan 2011 23:29, edited 1 time in total.