Euh, ikke...viper wrote:Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
...maar 'k had dan nog een ronde voor de boeg
Ikke onder andere,viper wrote:Ze hebben me dan toch nog in de uitslag gekregen. Niet dat het van veel belang is, maar we hebben er die paar grammen fietsnummer voor meegesleept.
Ik stel vast dat ik een half uur verloren heb met aanschuiven in de file en chainsuck te verhelpen en een korte stop bij bevoorrading één (nettotijd 4.02, bruto 4.31). Rallymaster staat een 6 tal minuten achter mij. Ik denk dat ik zo'n felblauwe Trek was voorbijgegaan in de omgeving van de skipiste, er kwam echter geen reactie dus heb ik de biker niet aangesproken.
Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
Post by jerommeken »
Schitterend idee, voor mij alvast veel beter (kzen smorgens thuis vertrokken, opgestaan om 4u45: toen hebde gij u waarschijnlijk nog ne keer omgedraaidjerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?
Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).
En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.
Wat denken jullie hiervan ?
Post by jerommeken »
Mij gedraaid ? Nee, ik sliep nogwd wrote:Schitterend idee, voor mij alvast veel beter (kzen smorgens thuis vertrokken, opgestaan om 4u45: toen hebde gij u waarschijnlijk nog ne keer omgedraaidjerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?
Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).
En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.
Wat denken jullie hiervan ?-)
Post by rallymaster »
jep da klopt maar ik zat er volledig door op die skipiste werd het zwart voor de ogen bij momentenviper wrote:Ze hebben me dan toch nog in de uitslag gekregen. Niet dat het van veel belang is, maar we hebben er die paar grammen fietsnummer voor meegesleept.
Ik stel vast dat ik een half uur verloren heb met aanschuiven in de file en chainsuck te verhelpen en een korte stop bij bevoorrading één (nettotijd 4.02, bruto 4.31). Rallymaster staat een 6 tal minuten achter mij. Ik denk dat ik zo'n felblauwe Trek was voorbijgegaan in de omgeving van de skipiste, er kwam echter geen reactie dus heb ik de biker niet aangesproken.
Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?