vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

viper wrote:Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
Euh, ikke...
...maar 'k had dan nog een ronde voor de boeg #-o ](*,)
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Der Gertus wrote:257 ste De Roover Gert 6:34:49 zeg speci hebben wij elkaar nie een paar keer gekruist? Nr 512 op nen specialized met n blauw tenuke zo.
da zou best kunnen, ik reed met oogkleppen op :wink:
flip
Mountainbiker

Post by flip »

viper wrote:Ze hebben me dan toch nog in de uitslag gekregen. Niet dat het van veel belang is, maar we hebben er die paar grammen fietsnummer voor meegesleept.

Ik stel vast dat ik een half uur verloren heb met aanschuiven in de file en chainsuck te verhelpen en een korte stop bij bevoorrading één (nettotijd 4.02, bruto 4.31). Rallymaster staat een 6 tal minuten achter mij. Ik denk dat ik zo'n felblauwe Trek was voorbijgegaan in de omgeving van de skipiste, er kwam echter geen reactie dus heb ik de biker niet aangesproken.

Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
Ikke onder andere,

Had op mijne teller 4u05 min, maar op de officiële tijdsopname, dus inclusief alle stops voor de krampen (+/- 4) en bevoorrading, ben ik 727ste geworden op 4u31min53sec.

Moet volgend jaar beter kunnen vind ik zeker vermits ik bijna geen training in de benen had! Vandaar natuurlijk de krampen!!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?

Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).

En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.

Wat denken jullie hiervan ?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

jerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?

Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).

En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.

Schitterend idee, voor mij alvast veel beter (kzen smorgens thuis vertrokken, opgestaan om 4u45: toen hebde gij u waarschijnlijk nog ne keer omgedraaid :lol: -)
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

'k had de indruk dat er zéér weinig mensen in de sporthal overnacht hebben... Wij stonden daar met twee campers op de parking er naast, maar in de toch wel gigantische sporthal lag er precies geen 10 man... (tenzij ze goed weggestoken lagen... :-? )

Misschien was dat het enige minpuntje aan de organisatie... De dag ervoor hebben we wel wat naar die sporthal met parking moeten zoeken(douches en toiletten ter beschikking).
Maar op de tocht zelf stonden er pijlkes genoeg :wink:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

wd wrote:
jerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?

Schitterend idee, voor mij alvast veel beter (kzen smorgens thuis vertrokken, opgestaan om 4u45: toen hebde gij u waarschijnlijk nog ne keer omgedraaid :lol: -)
Mij gedraaid ? Nee, ik sliep nog :wink:
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

viper wrote:Ze hebben me dan toch nog in de uitslag gekregen. Niet dat het van veel belang is, maar we hebben er die paar grammen fietsnummer voor meegesleept.

Ik stel vast dat ik een half uur verloren heb met aanschuiven in de file en chainsuck te verhelpen en een korte stop bij bevoorrading één (nettotijd 4.02, bruto 4.31). Rallymaster staat een 6 tal minuten achter mij. Ik denk dat ik zo'n felblauwe Trek was voorbijgegaan in de omgeving van de skipiste, er kwam echter geen reactie dus heb ik de biker niet aangesproken.

Wie zijn die andere BMSers rond 4u30?
jep da klopt maar ik zat er volledig door op die skipiste werd het zwart voor de ogen bij momenten
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Der Gertus wrote:@Gf biker dacht ook je gezien te hebben in de 3de startblok van de marathon. Dikke proficiat man =D>
[-X Heb ik nie verdiend zenne :oops: heel het jaar naar toe geleefd en dan nie kunnen finishen #-o kl*te ist :cry:

@ TJ: Wij hebben in de sporthal overnacht en erg lagen er daar toch een 100 tal zenne.
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

@ stivo: ik krijg nog kiekevel als ik die foto bezie. Als ik er nu zo 2 dagen later aan terugdenk, beseft ge pas hoe wreed we hebben afgezien. Elke keer na de laatste bevoorrading: "komaan t'is de laatste helling" en ik denk dat we zo nog 5 "laatste" bergopkes gehad hebben. Dat kruis bovenop dien berg was nog het meest "bevrijdende" moment. Pure euforie.

Voor mij was het meest bevrijdende moment toen er terug iets minder cola in mijne camelbak zat en ik weer kon ademen :lol: :lol:

Toen we samen over de finish kwamen,dat was toch wel iets apart en een bewijs van kameraadschap onder de blauwe lintjes,ik weet 1 ding,alleen was ik er niet geraakt....

ps. is het eigenlijk Peter IV of Pete mudracer?.....

Weet er trouwens iemand of de foto's van onderweg ergens te bekijken zijn,ik heb zeker 4x een fotograaf gepasseerd....
Post Reply