Ik en de Sisse zullen er ook zijnerwin.91 wrote:Ik ga ook rechtsstreeks naar Hamme, 'kzal er zijn om 8 uur.KrisW wrote:Ik ga ook mee naar Hamme morgen en stel voor om te plaatse af te spreken om 8 u , tegen dat we klaar staan is het ook 8u30.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
VTom wrote:Uiteindelijk toch gekozen om naar Huldenberg te gaan.
In Hamme zullen de goodfellas goed vertegenwoordigd zijn zenne, het amusement daar hé manne
Groot gelijk
Heel goed !ronne wrote:Ik zal er ook zijn.
- TimDC
- Mountainbiker
Ik zal nog slapen dan
Hopelijk genieten jullie van de leuke tochten zowel in Huldenberg als in Hamme.
Ik ben aan het overwegen om volgende week zaterdag naar Ingooigem te gaan. Het is voor de eerste maal terug 70km. Dus dat is al direct terug een goed trainingske. Vorig jaar ben ik naar Pellenberg geweest, dat was ook leuk maar toch niet echt speciaal. Daarmee deze keer eens iets anders hé.
Ik laat nog weten wanneer ik vertrek maar dat zal zo iets na 7u zijn denk ik. Ingooigem is niet zo ver van Oudenaarde dus kunnen we ook rekenen op redelijk wat hoogtemeters.
Ik ben aan het overwegen om volgende week zaterdag naar Ingooigem te gaan. Het is voor de eerste maal terug 70km. Dus dat is al direct terug een goed trainingske. Vorig jaar ben ik naar Pellenberg geweest, dat was ook leuk maar toch niet echt speciaal. Daarmee deze keer eens iets anders hé.
Ik laat nog weten wanneer ik vertrek maar dat zal zo iets na 7u zijn denk ik. Ingooigem is niet zo ver van Oudenaarde dus kunnen we ook rekenen op redelijk wat hoogtemeters.
bikepartner gezocht
Hoi heren of dames.
Ik ben van Grembergen en zoek iemand om af en toe eens een toertje te doen .
ben geen freak en eerder beginner qua conditie. rij graag op parcours over gans het land alsook in de streek.
Hoor graag van iemand op dit platform
biking greetz
ben geen freak en eerder beginner qua conditie. rij graag op parcours over gans het land alsook in de streek.
biking greetz
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Re: bikepartner gezocht
Post by flaming_jakke »
Altijd welkom mee te rijdenPatje69 wrote:Hoi heren of dames.
biking greetz