Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Normaalgezien ga ik zondag rijden, waarschijnlijk Hamme, keelpijn/verkoudheid is bijna over.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Godver...
Vandaag ben ik nog eens met de neus op de feiten gedrukt
Dit weekend wou ik wat km's rijden en eindelijk eens een mooie rit als Huldenberg rijden om eens te checken waar we staan.
Nergens dus ! Het tempo was niet te snel maar op't einde moest ik toch stilletjes lossen en harken om bij te blijven
Wat kan men dan in Huldenberg gaan doen ...
Het zou niet verstandig zijn
Om toch wat km's in de benen te hebben zal ik mijn planning moeten veranderen en naar Hamme gaan
Dat 't maar snel beter is ... dit is op lange termijn frustrerend.
Vandaag ben ik nog eens met de neus op de feiten gedrukt
Nergens dus ! Het tempo was niet te snel maar op't einde moest ik toch stilletjes lossen en harken om bij te blijven
Om toch wat km's in de benen te hebben zal ik mijn planning moeten veranderen en naar Hamme gaan
jaja jakke, ik ziet daar ook al een week of 3 mee ze, echt zware benen he, ik denk altijd danflaming_jakke wrote:Godver...
Vandaag ben ik nog eens met de neus op de feiten gedruktDit weekend wou ik wat km's rijden en eindelijk eens een mooie rit als Huldenberg rijden om eens te checken waar we staan.
Nergens dus ! Het tempo was niet te snel maar op't einde moest ik toch stilletjes lossen en harken om bij te blijvenWat kan men dan in Huldenberg gaan doen ...
Het zou niet verstandig zijn
![]()
Om toch wat km's in de benen te hebben zal ik mijn planning moeten veranderen en naar Hamme gaan![]()
![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Morgen ga ik naar Huldenberg,conditie is ook verre van goed!!
Maar tis zo een mooi tochtje da ik hem niet kan laten passeren.
Zal wel op mijn gemakje de 50km afhaspelen. Vertrek vroeg genoeg dus zal normaal zekers thuis zijn voor het wk veldrijden.
Maar tis zo een mooi tochtje da ik hem niet kan laten passeren.
Zal wel op mijn gemakje de 50km afhaspelen. Vertrek vroeg genoeg dus zal normaal zekers thuis zijn voor het wk veldrijden.