Ik ben v plan om mij een (nieuw ?) fietsendrager te kopen voor op mijn auto en ik was wat aan het rondkijken online en de eerste 2 modellen die ik vond hadden al een serieus prijsverschil ook al lijken ze tamelijk wat op elkaar:
Euroclassic G5 909 (445 euro)
EuroRide (250 euro)
Der was iemand op futurumshop die met dezelfde vraag zat en hierbij het antwoord:
futurumshop bezoeker wrote:Wat is het verschil met de EuroClassic G5 909 en de Euroway 947? En wat mij in het verschil vooral interesseert is het gebruik op een wagen met achterwiel en vooral het plaatsen van de fietsen. Welke heeft het meeste ruimte tussen de fietsen zodat fietsen snel en makkelijk geplaatst kunnen worden zonder dat ze tegen elkaar staan, zadels moeten verplaatst of zelfs verwijderd worden, ...
Ik vind het heel raar dat een "opvolger" van een bepaald product bijna de helft goedkoper is het vorige productfuturumshop medewerker wrote:De Thule EuroRide fietsendrager is de opvolger van de Thule EuroWay fietsendrager. De afstand tussen de wielgoten bij de Thule EuroRide fietsendrager is 17cm evenals bij de Thule EuroWay fietsendrager.
Iemand ervaring ?
Of mss iemand die een ander model aanraadt ?
Thanks