junior72 wrote:Om 12h zal wel lukken zeker.LMTB wrote:niet te vroeg gelieve de uren van fietspromo zo veel mogelijk te respecterenjunior72 wrote:Vanaf hoe laat ten vroegste kunnen we starten?
Za 29/01/2011 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
- forrest
- Mountainbiker
ik was daar vorig jaar ook. de laatste 10 à 15 km waren toen nog niet afgepijld, het is daarmee dat ge niet vroeger kunt vertrekken. vorig jaar hadden blijkbaar de afpijlers hun job afgezegd in de laatste week en hebben ze op de laatste moment nog mensen moeten bijeensprokkelen voor de bepijling. en die mannen kenden het parcour blijkbaar ook niet, niet gemakkelijk dus. Hopelijk is dit makkefietje niet meer voor dit jaar. tot zaterdagjantje wrote:hadden ze daar vorig jaar geen problemenmet de bepijling, of was daar ergens een stuk weg afgesloten door een bewoner?
dat akkefietje is inderdaad verholpen morgen wordt er reeds afgepijldforrest wrote:ik was daar vorig jaar ook. de laatste 10 à 15 km waren toen nog niet afgepijld, het is daarmee dat ge niet vroeger kunt vertrekken. vorig jaar hadden blijkbaar de afpijlers hun job afgezegd in de laatste week en hebben ze op de laatste moment nog mensen moeten bijeensprokkelen voor de bepijling. en die mannen kenden het parcour blijkbaar ook niet, niet gemakkelijk dus. Hopelijk is dit makkefietje niet meer voor dit jaar. tot zaterdagjantje wrote:hadden ze daar vorig jaar geen problemenmet de bepijling, of was daar ergens een stuk weg afgesloten door een bewoner?
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Ik kom Zaterdag ook afgezakt voor de mountainbiketocht te Lommel !
Neem men Gps toestel mee !
De eerste mountainbiketocht die ik dit jaar doe, en hopelijk niet de laatste !
-> www.gpscyclingtour.be
Neem men Gps toestel mee !
De eerste mountainbiketocht die ik dit jaar doe, en hopelijk niet de laatste !
-> www.gpscyclingtour.be