Zo 30/01/2011 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

kee in Ingelmunster nog ne klim gedaan die altijd te doen is ze al ist niet zo makkelijk als het lijkt op de foto's :oops: :oops:
Image
Image (o) (o)
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

duidelijk een toepassing van photoshop :wink:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Vorig jaar hier de 42 km gereden dit jaar kom ik voor de 52 km want de conditie is gewoon top :bounce:
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

idd de bakker heeft de klim gedaan .... maar ik was te voet vlugger boven (in 't grijs)... en later vertrokken .... ikzelf zie niet echt een uitdaging in zo'n klim in de afdaling des te meer.
We willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.
zo hoor ik het graag
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Wollie wrote:idd de bakker heeft de klim gedaan .... maar ik was te voet vlugger boven (in 't grijs)... en later vertrokken .... ikzelf zie niet echt een uitdaging in zo'n klim in de afdaling des te meer.
We willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.
zo hoor ik het graag
Is niet gefotoshopt, maar wel gefotofopt :wink: wat je in de foto niet kan zien is dat hij zich aan de leuning naar omhoog trekt 8) :lol:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

tram4 wrote:
Wollie wrote:idd de bakker heeft de klim gedaan .... maar ik was te voet vlugger boven (in 't grijs)... en later vertrokken .... ikzelf zie niet echt een uitdaging in zo'n klim in de afdaling des te meer.
zo hoor ik het graag
Is niet gefotoshopt, maar wel gefotofopt :wink: wat je in de foto niet kan zien is dat hij zich aan de leuning naar omhoog trekt 8) :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
Gelieve zondag anders te testen en foto's te nemen ?
'k ben curieus !!
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Okkaziemarkt Roeselare stond op de planning maar 30min. 2dehands volstonden om de zondagsplannen naar mijn hand te zetten :lol:
Den kobbejager is de deur uit dus je mag mij en junior zondag verwachten 8)
davy
Mountainbiker

Post by davy »

de skerpen wrote:kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
'k ben curieus !!
Waarschijnlijk wel.
Er zijn er al veel van die trappen gereden.

We hebben die brug ook ooit in onze tocht opgenomen dan kon men kiezen eraf rijden of eraf gaan hé.

Al is eraf rijden toch ook weer niet voor iedereen weggelegd we moeten het hier nu ook weer allemaal niet te gemakkelijk voorstellen op het forum anders gebeuren er straks ongelijken door overmoedige bikers.

Zelf ben er ook nooit afgereden.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

de skerpen wrote:kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
'k ben curieus !!
Euuuhhh jaja bewijzen in volgend Filmpje
Post Reply