Post by den wakkere bakker gits »

zo hoor ik het graagWe willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.
Is niet gefotoshopt, maar wel gefotofoptWollie wrote:idd de bakker heeft de klim gedaan .... maar ik was te voet vlugger boven (in 't grijs)... en later vertrokken .... ikzelf zie niet echt een uitdaging in zo'n klim in de afdaling des te meer.
zo hoor ik het graagWe willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.
tram4 wrote:Is niet gefotoshopt, maar wel gefotofoptWollie wrote:idd de bakker heeft de klim gedaan .... maar ik was te voet vlugger boven (in 't grijs)... en later vertrokken .... ikzelf zie niet echt een uitdaging in zo'n klim in de afdaling des te meer.
zo hoor ik het graagWe willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.wat je in de foto niet kan zien is dat hij zich aan de leuning naar omhoog trekt
![]()
Post by de skerpen »
Waarschijnlijk wel.de skerpen wrote:kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
Gelieve zondag anders te testen en foto's te nemen ?
'k ben curieus !!
Euuuhhh jaja bewijzen in volgend Filmpjede skerpen wrote:kan de bakker ook afdalen op die trappen ?
Gelieve zondag anders te testen en foto's te nemen ?
'k ben curieus !!