Heeft iemand ervaring met sportboetiek Bollen uit Diepenbeek.
Ik ben een tijdje geleden langs geweest voor een nieuwe Cube. Qua prijs zitten ze héél goed.
Wat kan ik verwachten van hun service?
Geven ze nog iets "extra" bij een nieuwe fiets? (pompje? bidonhouders? pedalen? fietscomputer?)
Aanvaarden ze Eco-Cheques?
Sportboetiek Bollen Diepenbeek
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
-
YellowBlue
- Mountainbiker
Re: Sportboetiek Bollen Diepenbeek
Post by YellowBlue »
Ze aanvaarden daar GEEN ecocheques.onlijnmagazijn.net wrote: Aanvaarden ze Eco-Cheques?
Ik ben daar ook geweest. Op Trek hebben ze sowieso bijzonder scherpe prijzen. Bij hun prijzen moet je dus niet meer op veel extra rekenen.
Ik heb er wel nog een basis kilometerteller bijgekregen.
Voordelen: Scherpe prijzen, vriendelijk, gratis werkuren / enkel onderdelen dienen betaald te worden
Nadelen: beetje chaotisch, geen bancontact, geen eco-cheques, in mijn geval: problemen met afstelling versnellingen is 3 x binnen geweest maar zonder resultaat.
Over het algemeen: best content en een prijs die zelfs lager lag dan bij Salden.
Ik heb er wel nog een basis kilometerteller bijgekregen.
Voordelen: Scherpe prijzen, vriendelijk, gratis werkuren / enkel onderdelen dienen betaald te worden
Nadelen: beetje chaotisch, geen bancontact, geen eco-cheques, in mijn geval: problemen met afstelling versnellingen is 3 x binnen geweest maar zonder resultaat.
Over het algemeen: best content en een prijs die zelfs lager lag dan bij Salden.
-
filsdanvers
- Mountainbiker
-
filsdanvers
- Mountainbiker
Post by filsdanvers »
Dan is het aan u om u huiswerk deftig voor te bereiden, ik heb nog nooit in mijn leven het advies gevolgd van een verkoper.
Ten eerste, die weten meestal niet waar ze over hebben en ten 2e die spreken natuurlijk enkel voor eigen winkel.
Ten eerste, die weten meestal niet waar ze over hebben en ten 2e die spreken natuurlijk enkel voor eigen winkel.
- ruuducati
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970
Gemengde gevoelens over de service:
Heb daar mijn Lazer MTB-helm gekocht.
Mijn voorkeur ging toen uit naar de UCI-wereldbeker-kleuren maar die stond in bestelling voor de daaropvolgende week.
Een week later terug gegaan en gekozen voor een stock-model in een ander kleur.
De winkelverkoopster wilde mij verplichten de UCI-kleuren te nemen omdat ze die zogezegd speciaal besteld hadden terwijl ze de week ervoor aangegeven hadden dat deze helm sowieso op de bestellijst stond!
Uiteindelijk de baas uit z'n werkplaats gehaald en deze heeft mij m'n voorkeurshelm laten kiezen. De verkoopster liet haar ongenoegen duidelijk merken.
That's it.
Mijn voorkeur ging toen uit naar de UCI-wereldbeker-kleuren maar die stond in bestelling voor de daaropvolgende week.
De winkelverkoopster wilde mij verplichten de UCI-kleuren te nemen omdat ze die zogezegd speciaal besteld hadden terwijl ze de week ervoor aangegeven hadden dat deze helm sowieso op de bestellijst stond!
Uiteindelijk de baas uit z'n werkplaats gehaald en deze heeft mij m'n voorkeurshelm laten kiezen. De verkoopster liet haar ongenoegen duidelijk merken.
That's it.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
welke verkoopster? de oude of de jonge?ruuducati wrote:Gemengde gevoelens over de service:
That's it.
- ruuducati
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970
Zowel oude als jonge 'en bloc' tegen mij!Headshot wrote:ruuducati wrote:Gemengde gevoelens over de service:
That's it.
Nu... Op vraag van TS moet ik wel vermelden dat 'forum-posters' sneller geneigd zijn minder positieve commentaar dan overwegend positieve commentaar te posten of forums!