velofolies 2011

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

prideandglory1891 wrote:
MaC'Red wrote:vandaag wat foto's genomen op de beurs
http://www.facebook.com/album.php?id=77 ... aid=278215

MaC'Red 8)
Niet iedereen heeft smoelboek

56-*+9-+ 8)
zonder account op smoelboek kunt ge ze ook bekijken hoor, taggen lukt idd niet

MaC'Red 8)
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

Vanquish wrote:
MC Jo wrote:
Voor de rest : was wel straf!! Heb deze ochtend de tickets online gekocht en toen ik ginder aankwam mocht ik toch weer in de rij staan, om de afgeprinte papieren om te wisselen voor echte ticketten!! :evil: Wat is het voordeel van online bestellen dan??
Wij hadden net hetzelfde voor! Staat er op de site dat je best online tickets bestelt om wachttijden te vermijden en worden we weer richting kassa gestuurd?? Was dus alweer een verkooptruc...
Ik kon anders wel gewoon binnen met mijn uitgeprint ticket...
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Flat-6 wrote:
Vanquish wrote:
MC Jo wrote:
Voor de rest : was wel straf!! Heb deze ochtend de tickets online gekocht en toen ik ginder aankwam mocht ik toch weer in de rij staan, om de afgeprinte papieren om te wisselen voor echte ticketten!! :evil: Wat is het voordeel van online bestellen dan??
Wij hadden net hetzelfde voor! Staat er op de site dat je best online tickets bestelt om wachttijden te vermijden en worden we weer richting kassa gestuurd?? Was dus alweer een verkooptruc...
Ik kon anders wel gewoon binnen met mijn uitgeprint ticket...
Ja awel, bij ons stond daar aan den ingang éénen in zijn kostuum, die daar wreed tegen zijn goesting stond had ik den indruk. Met alle gevolgen van dien (zoals mensen koeioneren).
micka
Mountainbiker

Post by micka »

Mijn algemene indruk was niet zo denderend goed , maar deze beurs heeft me wel overtuigd van univega en canyon . maar voor het overige was er weinig nieuws te rapen.
Om maar te zwijgen van de prijs €10 maar toch kortingsbon van €1 daar kan ik inkomen, maar moeten betalen voor mijn 5 jarige zoon vond ik wel straf .
Ps. online betalen was domme zet want je deed slecht €0,15 profijt en je kon geen kortingscode invullen .
Kortom een editie om rap te vergeten.
En een pluim voor de mensen van ROSE, mijn zoon spreekt er nog van =D>
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Inderdaad. Niks te zien. Een hoop meer electrische-, stads- en retrofietsen.

Enigste interessante was dinges daar met z'n dikke banden MTB.
MTB_Ward
Mountainbiker

Post by MTB_Ward »

Teleurstellend. Was last minute gaan kijken.
Ik wou vooral gaan kijken naar een nieuwe ridley baanfiets, mijn collega naar cube die hij zo vlug mogelijk gaat bestellen nu :)

De scott dat ik wou zien was er natuurlijk niet. (Typisch zeker)
De beurs zelf vond ik niet echt uitnodigend.
Precies alsof iedereen daar wat tegen zijn goesting stond en een paar die wanhopig ne flyer onder uw neus duwden zonder een leuke smile of een woordje. Mijn algemene indruk ook, dat de standen niet echt uitnodigden om een vraag te stellen ofzo.

Volgend jaar niet meer...
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

Ben zaterdag geweest. Aangekomen rond 9u45 en ticket gekocht met kortingsbon(geen file), weinig volk in het begin. Rond 11u30 naar huis.
Dreambike gezien bianchi jab 7400. 1699euro.
T'was niet goedkoop maar wel redelijk ideaal om verschillende merken te vergelijken.
Spijtig dat granville niet aanwezig was.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

liezelebiker wrote:Ben zaterdag geweest. Aangekomen rond 9u45 en ticket gekocht met kortingsbon(geen file), weinig volk in het begin. Rond 11u30 naar huis.
Dreambike gezien bianchi jab 7400. 1699euro.
T'was niet goedkoop maar wel redelijk ideaal om verschillende merken te vergelijken.
Spijtig dat granville niet aanwezig was.
Ben je daar zeker van.. 1700 euro daarvoor lijkt mij wel heel veel..
Wel een nice frame
Image
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

yep, prijs stond op een bordje
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Ik ben er zondag voor de eerste keer geweest met eerlijk gezegd, niet al te hoge verwachtingen.
Misschien ook daardoor vond ik de beurs eigenlijk heel goed meevallen.
Ok, bijlange niet alle merken waren aanwezig, maar dat wil niet zeggen dat er bij de wél aanwezige merken geen mooie dingen te bezichtigen waren.
Ik kan wel (nog) niet vergelijken met een beurs als Bike Motion in Utrecht waar ik hoop dit jaar eens een bezoekje aan te brengen.
Post Reply