Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Ai, da's dikke sh..... En, op 1 van de korte afdalingeskes waar die boomwortels bloot liggen iets te fel ? Of gewoon brute pech ?

Wens hem beterschap en zeg dat hij het biken er zeker niet voor moet laten hé. :wink:
Stessa
Mountainbiker

Post by Stessa »

TITTYMAN wrote:Ai, da's dikke sh..... En, op 1 van de korte afdalingeskes waar die boomwortels bloot liggen iets te fel ? Of gewoon brute pech ?

Wens hem beterschap en zeg dat hij het biken er zeker niet voor moet laten hé. :wink:
Op 1 vande korte dalingen waar ge opt einde ervan nen bocht naar links hebt idd!En ja was een daling met veel wortels die bloot lagen en nen vrij diepe put er vlak achter...
Juist tel van neef en verdikt is een gebroken sleutelbeen :-? Hij gaat iig het biken niet laten was al bezig dat em et volgende keer weer gaat doen maar zonder vallen :-D
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Vermoedde het al dat het op één van die stukskes was. Heel verleidelijk om daar ineens naar beneden te donderen en plezant ook, maar zeker zo verraderlijk als je er nog niet dikwijls geweest bent.

Enkele jaren terug lag het daar nog wat beter maar met de massa bikers en crossers die er passeren + het feit dat er veel water naar beneden loopt als het deftig regent, heeft ervoor gezorgd dat de wortels allemaal bloot liggen.

Enfin, idd het biken er zeker niet voor laten en volgende keer terug hé :wink:
Stessa
Mountainbiker

Post by Stessa »

TITTYMAN wrote:Vermoedde het al dat het op één van die stukskes was. Heel verleidelijk om daar ineens naar beneden te donderen en plezant ook, maar zeker zo verraderlijk als je er nog niet dikwijls geweest bent.

Enkele jaren terug lag het daar nog wat beter maar met de massa bikers en crossers die er passeren + het feit dat er veel water naar beneden loopt als het deftig regent, heeft ervoor gezorgd dat de wortels allemaal bloot liggen.

Enfin, idd het biken er zeker niet voor laten en volgende keer terug hé :wink:
Yep is een zeer leuk stukske maar ook wel eentje waar ge voor moet oppassen!Sommige stukken zijn echt wel "opgereden" maar swat daar dient nen mtb voor!!
Hij gaat er denk toch een klein 6 weken tussen uit liggen denk ik maar hij geeft zekers niet op! =D>
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

Dat is da stukske op de groene zeker he?
Als het daar was ,daar heb ik ook al 2 maal de grond gekust.
Wens u collega biker veel beterschap en zo snel mogelijk terug op de fiets he :-)
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

Dat stuk is voor wat minder bekende van de BLOSO zeker iets om over op te letten.

Eens ermee vertrouwd gewoon knallen en zien da ge u drinkbus nog bijhebt beneden
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Daar kunde idd een verzameling drinkbussen beginnen als je wil :lol: :lol:
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

vandaag nog is in herentals geweest het parcours lag perfect naar mijn mening:p het weer was wel nogal koud :p
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

buffel wrote:vandaag nog is in herentals geweest het parcours lag perfect naar mijn mening:p het weer was wel nogal koud :p
t' was ne snelweg.
Alles lekker hard.
Je kon met sliks rijden.:wink:
En het weer, voor mij machtig.
Rij het liefst als het vriest,
als je dan thuis komt weet je dat je leeft.
Als het weer hetzelfde blijft, woensdag er nog eens over vlammen se.

Jan.
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

iemand enig idee hoe het parcours er bij ligt (slijk, snel)? Ik ga er morgen rijden (moet stiekem bekennen dat ik er nog nooit gereden heb eigenlijk)
Post Reply