Trainingen bijhouden op www.wielertoerist.be

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
koenvools
Mountainbiker

Trainingen bijhouden op www.wielertoerist.be

Post by koenvools »

Ik ben eens benieuwd welke forumleden www.wielertoerist.be gebruiken om trainingen, ritten, marathons, wedstrijden,... bij te houden.

Misschien kan je je nickname in deze topic plaatsen, zodat iedereen die dit wenst op zoek kan gaan naar mede-mountainbikers. Het is altijd eens leuk om te zien hoeveel een ander op de fiets zit, of hoe een ander zijn trainingen worden uitgevoerd.

Ik ben pas serieus mijn gegevens en trainingen beginnen invullen op deze site sedert januari 2011. Maar sommige marathons en toertochten van vorig jaar staan er ook nog op. Altijd leuk om eens terug te kijken hoe je conditie (lamentabel in mijn geval 8) ) de vorige maanden was.

Mijn nickname: koenvools

Wie zit daar nog ?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik doet dat op wielertoerist.be al sedert 2004, eigenlijk van 2003 maar die gegevens zijn niet verwerkt in de statistieken. Ik vind het een leuke site, je kan makkelijk de trainingen invoeren. Heel eenvoudig systeem. Ook de gordels zijn iets leuk, daarmee kom je naargelang je meer en meer traint in een andere kleurengordel terecht. Je ziet ook telkens hoeveel je tekort komt om te stijgen om op schema te zitten om bvb 10000 of 12000km te rijden. Ook zie je een grafische verdeling van de verschillende sporten die je doet. Je kan er ook je gewicht bijhouden of als je bvb ziek bent.

Ik gebruik het ook heel veel om terug te kijken naar een TT die ik in het verleden reed, wat ik toen geschreven heb (goed of slecht).
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

ik gebruik het ook en meer moet dat niet zijn voor mij, gewoon bijhouden wat ik gereden zonder al te ingewikkelde grafieken ed.

nick: jet601
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik doe dit ook al een paar jaar met dezelfde nickname als hier.
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

nu net aangemaakt, maar ga gewoon bijhouden om te zien of ik progressie,... maak. Echt foto's,vrienden,... doe ik op facebook :wink:

bedankt voor de tip
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

jacques-de-mtb'er wrote:nu net aangemaakt, maar ga gewoon bijhouden om te zien of ik progressie,... maak. Echt foto's,vrienden,... doe ik op facebook :wink:

bedankt voor de tip
Graag gedaan :-D . Mij is het ook vooral te doen om mijn vooruitgang te zien, en mijn trainingen wat bij te houden.
Luky
Mountainbiker

Post by Luky »

Ik hou ook al 3 jaar mijn kilometers en fotokes bij op wielertoerist.be, met dezelfde nickname als hier.
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

joske77 wrote:ik gebruik www.bikeplanner.com
+1
Zeker interessant als je je gegevens van een Polar of een Garmin kan uitlezen.

Je kan er gemakkelijk trainingsschema's inbrengen en je hartslag en hoogteprofielen gedetaileerd uitlezen.
Zors
Mountainbiker

Post by Zors »

Ik gebruik dit logboek http://www.wouters-smeets.be/logboek%202011.xls. Oorspronkelijk voor lopers, maar andere sporten zijn er intussen ook in opgenomen.
Post Reply