Zo 23/01/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

radicalbiker wrote:
lucky7 wrote::-D :-D We zulllen er morgen ook zijn met ons clubke.Met de bike vanuit Ham tot in Mol en dan #-o #-o
Terug :lol:
Tot op de rust geraakt ne makker van de club had ne kwak gekregen van een wandelaar en was een tijdje van de wereld af.Naar de kliniek
mee geweest maar gelukkig niks ernstig aan de hand. :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ik had ook het gevoel van wandelaars en bikers, dat kan best samen. Respect voor elkaar, een glimlach kan er ook wel van af, idem dito voor de paardenkoetsen. Dus toch niet, gezien dit laatste berichtje? Jammer!!!
Vickster
Mountainbiker

Post by Vickster »

ook ik heb vandaag de TT in Mol gedaan. ik heb de 33 km gedaan maar met wat extra km's kwam ik uiteindelijk aan 39 km.
alles was dik in orde. tof parcours, hier en daar lag een beetje slijk (en een klein zwembad) maar dat kon de pret voor mij zeker niet bederven. slijk gaat nog mijne vriend worden (misschien ook maar best als je bij mtb de "slijk"fretters bent zeker ...) :-)
ik ben intussen al een paar TT's in Mol gaan doen en ik rij eigenlijk wel graag aan die kanten.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Tof ritje, 43km gedaan, leuke singletracks, draaien en keren...
goede afpijling al zijn die wit/rode pijltjes niet altijd goed zichtbaar, degelijke bevoorrading.

Toch wel foutje van de organisatie of van de bevoegde instanties om een fiets- en wandeltocht over dezelfde paadjes te sturen.

8)
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

ben ook afgekomen en door het miezerig weer tog ma de 33 gedaan en kwam uit op 36
leuke tocht en fijne single tracks. bevoorrading en parking dik in orde onderweg geen problemen gehad met wandelaars maar wel een paar koesrkonijnen die vlak tussen mij en de wandelaars doos shezen [-( ze hadden bijna een wandelaar omver gereden. geen respect noem ik dat.
maar van de tocht zelf, bravo voor de organisatie
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

vandaag met mijn zoontje hier komen rijden op de 25 km .
wij hebben ons beide super geamuseerd .
goede bevoorrading . (de kleine vond de soep zeer lekker) .
nergens verkeerd gereden . parcours was perfect berijdbaar .
en die baggerweg met het prive zwembad vond de kleine het plezantste . :lol:
kleine werd door de meeste bikers zelfs aangemoedigd en en dat hij goed bezig was door op elke heuvel bovenaan te rijden .
met het gevolg dat hij er nog wat km extra wou rijden
het wachten aan de inschrijving , bevoorrading en de afspuitstand was de tocht waard . wij komen volgend jaar terug .

1 klein minpuntje ! der zijn er altijd die geen minuutje kunnen wachten op ne single track . tot de pad terug wat breder is .
ze staken mijne kleine soms voorbij langs beide kanten tegelijk . op een brede weg hebben wij steeds rechts aangehouden . maar in het bos op een smal paadje moet je niet als ne gek voorbij ne kleine van 7 jaar vliegen . sommigen riepen dat ze voorbij kwamen maar andere vlogen gewoon voorbij .
sorry dit gaat er bij mij niet in . [-X [-X

als ge niet kunt wachten ga dan wedstrijden rijden .

buiten dat minpuntje goed geamuseerd en op naar lommel zaterdag .
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

barcafan wrote:vandaag met mijn zoontje hier komen rijden op de 25 km .
had u zoontje een blauw-geel truitje aan?
want heb zo iemand gezien en had die ook aangemoedigt :-D
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

mtb looise wrote:
barcafan wrote:vandaag met mijn zoontje hier komen rijden op de 25 km .
had u zoontje een blauw-geel truitje aan?
want heb zo iemand gezien en had die ook aangemoedigt :-D
jaja da was hem ! :lol:
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Mooie tocht in Mol, 44 km met een gemiddelde van 22,5 km/u. De Dabbers hebben de hele rit gefilmd in full HD. Een compilatie staat deze week op www.dabbers.be

En wat betreft dat inhalen ... ook de Dabbers proberen de rit aan een zo hoog mogelijk tempo af te werken al naargelang de conditie en de omstandigheden .... maar wij maken er wel een punt van om iedereen te respecteren, klein en groot, traag en snel, man en vrouw ... getuigen zijn de beelden die we maken onderweg ... en die liegen niet.
Dogma
Mountainbiker

Post by Dogma »

Tof ritje. Een beetje afwisseling in het parcours dat voor de platte kempen toch niet verkeerd was.
Thuis vertrokken opwarming van ong. 20km,tochtje van 45km en cooling down van kleine 20km. Rond 12u thuis onder een warm doucheke en net geen 80km op het tellerke dus mag nie klagen.
Post Reply