Zo 23/01/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Mooi tochtje met veel ST en weinig modder. Goede organitatie, bepijling en bevoorrading. Wegens de regen en daarop volgende kou gekozen voor de 35km, wat voor den deze genoeg was vandaag omdat het op veel stukken van gene meter bolde. #-o De bike was picobello, de berijder daarentegen?? :oops: :oops: Heb nog veel werk voor de boeg :roll:
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

dringend nodig dat het wegseizoen begint, Was net een koers int begin en wat associaal weggedrag.(waardoor ik niet alleen de baanrenners vizeer)

Tocht niets van klagen, alles netjes in orde enkel bordjes op de toegangswegen zouden handig zijn geweest
Mountainbiker1
Mountainbiker

Post by Mountainbiker1 »

Mooie tocht in mol, redelijk wat bloso, maar er is weinig andere keuze verondersel ik. Al bij al weinig modder, gezien de regenval van de voorbije weken.
Weinig last gehad van de wandelaars, enkel vriendelijke mensen tegengekomen.
De bevoorrading was in orde, wafels, fruit, sportdrank en soep (heb er niet van gegeten maar naar het schijnt was die superlekker)
Wel lang moeten aanschuiven om fiets af te spuiten, en toen het dan mijn beurt was, kon de pomp van het water niet meer bijhouden met vullen. maar heb hem toch proper gekregen.

Goed geamuseerd vandaag, toch goe afgezien.
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Knappe tocht gereden hier

ST dik in orde en aan de bevoorrading redelijk druk :-D
METTESC
Mountainbiker

alles ok

Post by METTESC »

Ook terug van deze TT,
tof ritje in eigen achtertuin., altijd een beetje voordeel als je de heuveltjes en modderstroken een beetje kent.

bepijling alles top , goede bevoorrading
afterbike vrij druk, maar toch plaatsje gevonden, en pot gepakt.

alles 100% ok, :lol:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

knappe tocht, veel st en meer moeten we niet hebben.
Van slijk viel het ook nog mee.

Alleen aan de koersbeesten, let een beetje op de wandelaars, die hebben ook recht om daar te wandelen. Er kwam mij iemand voorbij gereden en die gaf de wandelaar die ik ook passeerde ne ferme stomp tegen zenne paraplu. Dieje mens stak bijna in de gracht. [-X [-X [-X
Petra
Mountainbiker

Post by Petra »

jakke-pompier wrote:knappe tocht, veel st en meer moeten we niet hebben.
Van slijk viel het ook nog mee.

Alleen aan de koersbeesten, let een beetje op de wandelaars, die hebben ook recht om daar te wandelen. Er kwam mij iemand voorbij gereden en die gaf de wandelaar die ik ook passeerde ne ferme stomp tegen zenne paraplu. Dieje mens stak bijna in de gracht. [-X [-X [-X
Da's ni leuk!
Heb op een single track ook wat wandelaars tegengekomen die niet direct aan de kant konden of gingen. Gewoon effe afgewacht, en met het passeren toch merci gezegd. Ben dan ook wel geen racebeest maar een simpel beginnerke :lol:

Heb er wel van genoten. Ben zelfs recht gebleven in die grote plas/modderpoel :bounce:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

ik ben van mening een tt is geen koers dus als ge nie door kunt wacht dan ff, maar da snappen sommige kiekes nie.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Kan me vinden in de commentaren. Parcours viel best mee. Het hoge Bloso-gehalte stoort me niet omdat ik niet zo vaak afzak naar deze regio. De witte pijltjes, niet mijn ding, waren afdoende. Ene onnozelaar had er zich mee geamuseerd er enkele weg te moffelen maar dit was buiten mijne bikemaat gerekend. Netjes teruggehangen en verder, samen met andere bikers, kunnen genieten van deze TT. De wortelsoep was lekker, fruit was er al lang niet meer. Te laat vertrokken waarschijnlijk. En, een kettingpons is echt wel een handig instrument om niet te vergeten tijdens een TT. We hebben het vandaag ook nog maar ne keer ervaren.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

't was een goe tochtje vandaag,content dat we naar mol gekomen zijn.
mijn eerste tocht van de fietspromo van de wintertoer,ben in september
geopereerd aan mijn enkel.

moe en soms een beetje zware beentjes gehad :oops: :oops:

maar na aankomst blij dat ik gereden heb.

de 43 km gedaan.

veel wandelaars gepasseerd en geen enkel probleem gehad.
als respect van de 2 kanten komt is er geen probleem.

tot de volgende,
Post Reply