Bevoorradig ok ,bepijling wel ok!! Mijn maten hadden de 30km gekozen,tijd samengereden met ne biker van Haasdonk(naam ben ik vergeten)op de 50km!
Zo 23/01/2011 Sint-Niklaas
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
super mario
- Mountainbiker
- BikingRon
- Mountainbiker
Inderdaad soms was het baggeren en een pijltje meer kan nooit kwaad hé mannen. Persoonlijk vond ik de bevoorrading vrij vroeg na 18km voor de 50km maar heb altijd zelf nog wel wat bij, dus geen probleem. Niet lang moeten aanschuiven aan de bikewash met krachtige waterdruk
.
Daarna een goe warm douchke, een boterham en over het algemeen toch tevreden over de organisatie.
Heb gelezen na de tocht dat er 816 bikers waren.
Aan Salsero : Ik was het, die een tijdje met je mee reed, maar moest in het mulle zand in Waasmunster de rol lossen, dan nog even op de 30km-tour gezeten. Dus terug aanpikken zat er echt niet meer in, het was voelbaar dat dit mijn eerste tocht van het jaar was.
De groetjes hé en misschien tot ergens "on track"!
Daarna een goe warm douchke, een boterham en over het algemeen toch tevreden over de organisatie.
Heb gelezen na de tocht dat er 816 bikers waren.
Aan Salsero : Ik was het, die een tijdje met je mee reed, maar moest in het mulle zand in Waasmunster de rol lossen, dan nog even op de 30km-tour gezeten. Dus terug aanpikken zat er echt niet meer in, het was voelbaar dat dit mijn eerste tocht van het jaar was.
De groetjes hé en misschien tot ergens "on track"!
Een extra pijltje links en rechts had wel gemogen.
Soms waren er enkel pijltjes aan de linker kant van de weg gehangen en dat bracht al ééns wat verwarring.
Maar we zijn er geraakt, de bevoorrading was goed, hoorde stoeffen over de soep....
Had daar misschien ook beter is van geproeft maar ja, had al een energy drank in m'n pollen.
PS onderweg stond iemand met een fototoestel in de aanslag.
Iemand die weet waar de plaatjes van de modderzwijntjes van dienst te bewonderen zijn?
Soms waren er enkel pijltjes aan de linker kant van de weg gehangen en dat bracht al ééns wat verwarring.
Maar we zijn er geraakt, de bevoorrading was goed, hoorde stoeffen over de soep....
Had daar misschien ook beter is van geproeft maar ja, had al een energy drank in m'n pollen.
PS onderweg stond iemand met een fototoestel in de aanslag.
Iemand die weet waar de plaatjes van de modderzwijntjes van dienst te bewonderen zijn?
voor de 30 km gekozen maar we stonden al na 50 minuten terug aan de start met ons 13km ;o( kweet niet waar het mis is gegaan... wss ne flauwe plezanten ne pijl afgetrokken want we waren bij de laatsten vertrokken, nochtans denken we niet de enigen te zijn geweest, we hoorden er nog zeggen van hoe ? zijn we er al ? da kan ni... dus ja... extra pijlkes is geen overbodige luxe, spijtig genoeg was de 13 km dat we hadden gedaan dan ook niet de moeite om nog es te doen (was kilometers langs het spoor op verharde weg)
Volgende keer beter !
Volgende keer beter !
- Mojobiker
- Mountainbiker
Toch niet de kidstoer gevolgd?kersje wrote:voor de 30 km gekozen maar we stonden al na 50 minuten terug aan de start met ons 13km ;o( kweet niet waar het mis is gegaan... wss ne flauwe plezanten ne pijl afgetrokken want we waren bij de laatsten vertrokken, nochtans denken we niet de enigen te zijn geweest, we hoorden er nog zeggen van hoe ? zijn we er al ? da kan ni... dus ja... extra pijlkes is geen overbodige luxe, spijtig genoeg was de 13 km dat we hadden gedaan dan ook niet de moeite om nog es te doen (was kilometers langs het spoor op verharde weg)
Volgende keer beter !