schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

btw als je goedkoop schoenen wil hebben moet je naar iek in leopoldsburg, bij van eyck hadden ze de sleutel om de cassette los te maken niet meer dus ben hem daar gaan halen, en terwijl eens rond gekeken in de winkel, en schoenen van shimano die bij van eyck 75€ kosten stonden daar aan 32.

De truitjes en de broeken zijn er op dit moment trouwens ook spotgoedkoop, ik ga persoonlijk liever naar tek dan naar van eyck, maar itek ligt voor mij wat aan de verre kant voor met de bike naartoe te rijden.
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

ik heb vorig jaar ook bij Itek shimano mtb schoenen gekocht voor 40€!!! 't Waren wel van die stoffen met veters, maar toch.

Dit jaar echter vond ik dat ze niet veel meer hadden.

Ik heb ook al mijn truitjes daar gekocht, van shimano, voor 20 a 30€!!!
Alleen was er dit jaar nog weinig van shimano en zo te vinden, ja den overschot. Er was veel meer van hun eigen huismerk itek nu, wat ik persoonlijk brol vind!
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Genius wrote:In de winter doe je toch gewoon overschoenen aan?? Waarom nog een extra paar kopen?
Voor de winter heb ik een paar Shimano's met hoger hiel (en dikker, houden dus m'n voetjes warmer) t.o.v mijn "zomer" shimano's (dunner en lager uitgesneden tot juist onderaan de enkel). En inderdaad, als 't modderfestijn is, gaan de overschoenen zowiezo aan.

field
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Kheb ook alleen een lichter paar schoenen en overschoenen voor in de winter. Maar ik vind de keuze qua overschoenen voor MTB eerder beeperkt. De meeste overschoenen die ze hier hebben gaan wel over koers- maar niet over MTBschoenen. Hier = Capino in Wevelgem.Weet iem waar ze veel keus hebben. Ik zoek ook lichtere overschoenen (voor zomer / tussenseizoen). En ik heb een foto van dhr. Brentjes, Bart gzien met gave overschoenen van Adidas. Weet iem waar die te vinden zijn? Thx.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Voor mij is er geen verschil tussen overschoenen voor mtb en overschoenen voor de koersfiets.
Gewoon iets nemen in neopreen met niet te veel materiaal onderaan.
riksken
Mountainbiker

Post by riksken »

Ik heb AXO MTB schoenen. Vindt je niet meer, want ze maken die niet meer. Zijn heel goed, en stonden vooral bekend voor hun beenharde zoolplaat. Content van...
bvlassenbroeck
Mountainbiker

SCOTT ??

Post by bvlassenbroeck »

Ik zou me ook een paar willen kopen. Zijn die van SCOTT niet goed?
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Re: SCOTT ??

Post by Van Cot »

bvlassenbroeck wrote:Ik zou me ook een paar willen kopen. Zijn die van SCOTT niet goed?
dat lijken mij goede schoenen, maar da's natuurlijk iets persoonlijks.
Post Reply