MirFlash wrote:Né mail naar Garmin, die firma is né goeie klant voor Basta
edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- vj
- Mountainbiker
de kaart (of delen ervan) selecteren met de kaartselectietoolIef wrote:ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een edge 800. mapsource plus toppo benelux is op de pc geinstalleert. maar hoe installeer ik gvd deze map op de edge 800. ik kan dat nergens vinden in de hand leiding.![]()
mvg
Ief
in mapsource dat veelhoekig geel omlijnd figuurtje
daarna versturen naar apparaat
merci voor de tip, simpel als je het weet. maar heb het deze morgend met basecamp gedaan. dat ging simpel. maar nu kan ik nergens de gereden route vinden allez, volgens mij heeft de edge geen route geregistreert. snelheid en afstand en al wat je wil vind ik terug maar de gereden route nergens. ligt dat aan mij of is die handleiding echt niets waard!!Beny wrote:de kaart (of delen ervan) selecteren met de kaartselectietoolIef wrote:ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een edge 800. mapsource plus toppo benelux is op de pc geinstalleert. maar hoe installeer ik gvd deze map op de edge 800. ik kan dat nergens vinden in de hand leiding.![]()
mvg
Ief
in mapsource dat veelhoekig geel omlijnd figuurtje
daarna versturen naar apparaat
moet wel zeggen dat ik een prille beginner ben met gps. dus dat kan het ook wel zijn....
ief
-
Jere BE
- Mountainbiker
- Location: Trek Superfly 2013 29er / Stumpjumper Comp 2013 29er
Hebben jullie ook al het probleem had als je een route uitstippeld met bacecamp. Een hele rit v aan mijn huis vertrekken en aankomen aan mijn huis. Dat als je start hij de geplande route die ik uitgestippeld heb, dat de edge 800 deze route niet volledig volgt of dat de gps soms zelf niet meer weet waarheen?
We hebben al een korte route geprobeert van 35km en 1 v 70km, de route is mooi uitgestippeld en toch volgt hij niet de aangegeven route zoals basecamp???? ZEER VERVELEND!!!
Kan iemand mij hierbij helpen...
We hebben al een korte route geprobeert van 35km en 1 v 70km, de route is mooi uitgestippeld en toch volgt hij niet de aangegeven route zoals basecamp???? ZEER VERVELEND!!!
Kan iemand mij hierbij helpen...
mijn probleem heb ik zondag al opgelost. iet over het hoofd gezien.
maar nu heb ik wel een probleem dat ik zaterdag al ne keer aan de hand had. als ik op de toets in workouts nieuwe stap toevoegen aantoets zet de gps zich zelf uit. zaterdag was het een andere toets... iemand hier ook al eens last van gehad.
Ief
maar nu heb ik wel een probleem dat ik zaterdag al ne keer aan de hand had. als ik op de toets in workouts nieuwe stap toevoegen aantoets zet de gps zich zelf uit. zaterdag was het een andere toets... iemand hier ook al eens last van gehad.
Ief