Northwave Celsius 2010

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Sophie17 wrote:Bij Van Eyck zijn ze ook weer binnen!!!!!!!!!!!!!
jaja, maar ook weeral buiten, allé, toch mijn maat (45). Vandaag, na Velofollies, speciaal eens langsgekomen, maar de 45 was weg :( en de lieve juffrouw zei me dat er geen meer waren, man man man, pech, want er ging net 20% af...blijven zoeken zeker??
thomasi
Mountainbiker
Location: supersix evo, crisp29 ,29er rohloff,26inch rigid hardtail,29SSalsa E.M

Post by thomasi »

bij VE fashion for cycling in aalter hebben ze er ook heel veel maten in voorraad.
Vandaag men een paar arctics aangeschaft.
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

thomasi wrote:bij VE fashion for cycling in aalter hebben ze er ook heel veel maten in voorraad.
Vandaag men een paar arctics aangeschaft.
Effe een oud topic oprakelen,
Gisteren bij fashion for cycling in Aalter (woon er 500m vandaan) ook een paar NW celsius'en aangeschaft aan 149.50€ nadat mijn shimano's het na 10 jaar intensieve ww verkeer en TT's het begeven hebben.
Voelen zeer goed aan en passen beter dan mijn oude shimano's.
bastard
Mountainbiker

Post by bastard »

Heb mij deze ook vorige week aangeschaft.Ben eens benieuwd of deze waterdicht zijn :-)
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

heb er voor 140EUR in AS ADV gekocht 10d geleden. drie keer mee gereden dat ik vertrok bij 1-2° en idd, nog niks kou geleden. Nu nog afwachten wat da doe bij -5 en bij nat weer.

Zit al wel met vraagje: wat doen jullie met die velcro nestel na het aanspannen? Ik span die aan en zit dan met een koordje van zo'n 15cm da'k kwijt moet.
Knip da liever ni af want moest de nestel eens breken kan ik met verkorte nestel ook schoen niet meer vastkrijgen...
En gewoon onder die klevers steken lukt precies ook ni goe.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Idd, gewoon op een hoopje frommelen onder de 2 velcro's.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Nestel dat er ook onder, veel keus heb je niet, of ik zie iets over het hoofd?
Verder zeer tevreden van de schoenen, betaalde ze 139,9euro.
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Ik ben ook is aan't rondkijken voor winterschoenen, om de reden zoals zovelen hier dan ik die k*ttige overschoenen moe ben.
Ik ben wel serieus aan't twijfelen tussen de gewone Celsiussen en de Artics.

Als het tussen de 5 en de 10 graden is bv maar redelijk nat en vettig. zijn de Artics dan niet te warm om diene moment aan te doen??
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Mistersvekke wrote:Ik ben ook is aan't rondkijken voor winterschoenen, om de reden zoals zovelen hier dan ik die k*ttige overschoenen moe ben.
Ik ben wel serieus aan't twijfelen tussen de gewone Celsiussen en de Artics.

Als het tussen de 5 en de 10 graden is bv maar redelijk nat en vettig. zijn de Artics dan niet te warm om diene moment aan te doen??
Niet twijfelen en de Artics nemen. Die extra warmte is zalig en echt zweten ga je er niet in doen hoor... Ik heb ze een week of 3 voor de eerste keer aangedaan en me zeker niet beklaagd.
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Voila Artics zijn besteld bij hopmans fietsgigant voor 129.95€, effe superkoopje gedaan :wink:
Post Reply