vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

jerommeken wrote:Na 10 kilometer had ik het al goed door dat het mijn dag niet worden : veel te hoge hartslag en sjokolat in de benen.
Ge waart dus ni alleen, ik kon geen ballen doen of VLAM MAX hartslag :-( aan wa ligt da bij mij, ik peins te weinig slaap gehad in de week en dan nog een paar dagen ziek geweest, plus 2 weken antibiotica kuur en nu pas een week gestopt.
Wat het bij u is da weet ik ni, maar u laten opjagen omdat de waard zijn zaken ni in orde heeft enzo da doe je beter ni, tis tenslotte conge en wat baat het, niets, gewoon onthouden da ge bij dien tip nimeer moet gaan ...
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

781ste in de halve marathon
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

phille wrote:
jerommeken wrote:Na 10 kilometer had ik het al goed door dat het mijn dag niet worden : veel te hoge hartslag en sjokolat in de benen.
Ge waart dus ni alleen, ik kon geen ballen doen of VLAM MAX hartslag :-( aan wa ligt da bij mij, ik peins te weinig slaap gehad in de week en dan nog een paar dagen ziek geweest, plus 2 weken antibiotica kuur en nu pas een week gestopt.
Wat het bij u is da weet ik ni, maar u laten opjagen omdat de waard zijn zaken ni in orde heeft enzo da doe je beter ni, tis tenslotte conge en wat baat het, niets, gewoon onthouden da ge bij dien tip nimeer moet gaan ...
Bij mij zaten er ook wat slapeloze nachten in en wat stress op het werk. Nothing unusual ... daar zal het niet aan liggen denk ik.

Ik denk niet dat gij moet zoeken naar de oorzaken, die zijn duidelijk : ziek geweest en antibiotica ...
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Jerom,

Ik ken iemand en die traint NOOIT voor die 1 day events, zijn logica : stel dat je net die dag slechts zit of iets anders dan heb je al dat werk voor niets gedaan, die gast gaat dus elk jaar wel een meerdaagse doen (zijn laatste was den transrockies) dat hij daar 1 dagje ni goed zit tja so be it, ge hebt de rest van de dagen nog. Uiteraard doet die die 1 day zaken ook maar das niet zjin goal
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Lap, moet ik weer voor hebben: kstaan nie in den uitslag :evil:
Mail gestuurd naar organisatie, maaar tzal wel niks worden.
Enfin, rit staat genoteerd op de harde schijf van men geteisterd lijf.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Voila net terug: opdracht (101km) mislukt :cry:

Gestopt na de eerste ronde, vat was leeg. Blijkbaar de lat net iets te hoog gelegd voor m'n eerste marathon :drunk: . De eerste km's van het parcour zouden nog gelukt zijn, die waren niet 'zo zwaar' alleen de laatste 15 km had ik niet gehaald. Uiteindelijk nergens moeten afstappen ofzo en een gemiddelde van 13.9 km/h ben ik "redelijk" tevreden gestopt.

S'morgends stonden we naast een groepje Belgen op de markt aan die tent, herkende iemand zijne vélo (full dynamix). ff gecontroleerd nu, blijken dus Speci en Reevax-team en nog andere te zijn
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

De vulkanbike: 30 km en 't was gedaan, gevallen op dat houten brugske na die afdaling. Kon m'n knie niet goed meer plooien, op 1 been dan naar de tent van 't Rode Kruis. Dokter zij dat 't biken gedaan was voor vandaag. Knie bleek verbrand te zijn. Beetje depri tot die knappe blondine van het rode kruis m'n benen kwam wassen en met haar tedere fijne handjes m'n knie inpakte. Ze vroeg wel mijn adres maar ik kreeg 't hare niet. Was enkel voor haar boekhouding zij ze.
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Voila se, ook terug uit den Eiffel.
Vrijdag op de pasta party véél bekende en enkele nieuwe gezichten gezien, was gezellig.
Zaterdag wast gelukkig droog. Het starten per blok vond ik een goed systeem. Na de start de shorty gevolgd tot boven maar die vloog als een raket en daarna dus nimmer gezien. In het begin nog een stukse met mijne plaatselijke vlomaker samengerede. Hij ging er flink tegenaan. De eerste ronde ging heel vlot tot ik op den enigste stenig klim plat ree :evil: :evil: Tot boven aant vliegveld verder gereden en daar bandje vervangen. Door al die fietsers te zien passeren me wat druk gemaakt waardoor het nog iet langer duurde voor da bandje erop lag #-o
Volledig uit mn ritme maar vol goede moed vertrokken richting Daun en begonnen aan rondje 2. Vanaf km70 een klein dipje gehad. De modder maakte het lastig. Gehoopt op een vulkaan uitbarsting maar die kwam er jammergenoeg niemeer. Vanaf km 85 ging het terug vlotter en heb ik nog wat volk kunen inhalen. Mn keting piepte serieus, zoe droog als een nonneke vanbinne. Tweemaal gestopt aan een reparatie standje maar die hadde geen olie :^o Da stuk voor en na diene tunnel is inderdaad wel vlammen, ik had geen versnellingske meer over :drunk:

Een mooie tocht, goede organisatie, uitgebreide bevoorrading maar inderdaad jammer van dat bruiswater. Ik denk als ge daar uw camelbackske mee vult dat da opzwelt gelijk iet. Na de tocht wast nog leuk bijkletsen.

136ste in 5u57.29 Valt nog héél goe mee, alhoewel da plat bandje mij wel wa plaatsen gekost heeft :(
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

homeboy
Mountainbiker

Post by homeboy »

wd wrote:Lap, moet ik weer voor hebben: kstaan nie in den uitslag :evil:
Mail gestuurd naar organisatie, maaar tzal wel niks worden.
Enfin, rit staat genoteerd op de harde schijf van men geteisterd lijf.
Ik stond ook niet in de uitslag. Heb een mail gestuurd naar dieter.malkmus@t-online.de van MALKMUS-timing en nu is het in orde.
Post Reply