Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Jihaa !!blade wrote:normaal gezien??? gaan ik en stijn ook mee zeflaming_jakke wrote:No way ! Ik ga zekerVTom wrote:alé nog enkele en ik sta daar alleen in Wechelderzande...
![]()
![]()
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Yep, ben zondag ook van de partijblade wrote:normaal gezien??? gaan ik en stijn ook mee zeflaming_jakke wrote:No way ! Ik ga zekerVTom wrote:alé nog enkele en ik sta daar alleen in Wechelderzande...
![]()
![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
[quote="VTom"]
alé nog enkele en ik sta daar alleen in Wechelderzande...
[/quote
Ja je zult niet alleen zijn hé.
Ik had vandaag geluk da Gunther en Alain nog naar Stekene gekomen zijn of stond er ook alleen anders.
Bedankt trouwens voor de vele,massa's reacties op mijn uitnodiging(zie enkele berichten terug) !!
Was een gewoon tochtje in Stekene met goede bevoorrading,niet al teveel modder en wat single tracks. Moet zeggen heb wel al mooiere tochten gereden te Stekene, waren ook maar 40km in plaats van de 45 die ze vermeld hadden. Nog een geluk dat ik met de fiets naar huis ben gereden zodat ik toch een 57km op de teller heb staan nu.
Jongens tot volgende week te Huldenberg (Als het niet glad is van het vriezen of hevige regenval is) zal deze week nog wat biken best denk ik

Ik had vandaag geluk da Gunther en Alain nog naar Stekene gekomen zijn of stond er ook alleen anders.
Bedankt trouwens voor de vele,massa's reacties op mijn uitnodiging(zie enkele berichten terug) !!
Was een gewoon tochtje in Stekene met goede bevoorrading,niet al teveel modder en wat single tracks. Moet zeggen heb wel al mooiere tochten gereden te Stekene, waren ook maar 40km in plaats van de 45 die ze vermeld hadden. Nog een geluk dat ik met de fiets naar huis ben gereden zodat ik toch een 57km op de teller heb staan nu.
Jongens tot volgende week te Huldenberg (Als het niet glad is van het vriezen of hevige regenval is) zal deze week nog wat biken best denk ik
Ach Joan ik rij ook al twee weken alleen ,alle met twee of drielaagvlieger wrote:VTom wrote:alé nog enkele en ik sta daar alleen in Wechelderzande...
![]()
[/quote
Jongens tot volgende week te Huldenberg (Als het niet glad is van het vriezen of hevige regenval is) zal deze week nog wat biken best denk ik![]()
Vandaag ook een beetje op mijne honger blijven zitten maar het was toch leuk en ben blij dat ik gereden heb al was het maar 40 km
@Jakke : we moesten u de groeten doen van uw vriend(in) van onder den douche
Nu voor morgen zit ik ook met een dillema