Gisteren de 65km gaan verkennen en zoals Phille reeds aanhaalde : NIET voor watjes.
Na de zware regens van de voorgaande weken lag het er relatief zwaar bij maar we hebben slechts op één stuk problemen gehad.
We hebben reeds een alternatief maar dat loopt wel over asfalt.
We zien wel wat het WE van de TT zelf brengt om te beslissen wat we ermee doen. Misschien laten we de keuze aan de bikers.
Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
zoals vorig jaar in Pellenberg ? Daar stond ook op het einde een bordje met een keuze. Rechtdoor: geen modder. Links: een beetje modder. Da was het zwaarste baggerstuk van heel de tocht 
- phille
- Mountainbiker
het parcours heeft een serieuse draai gekregen op de langere afstanden waardoor we niet echt op onze ervaring kunnen rekenen en dus moeten we kijken hoe het de dag zelf uitdraait. Jokke bedoelt de strook naast de Dijle in Rode, ikzelf heb die enkele maanden geleden ook gereden en dat was toen perfect berijdbaar.
De 45 heeft hier geen last van en zal meer dan waarschijnlijk niet hertekend worden de dag zelf
Aan de inschrijving (en waarschijnlijk ook hier op het forum) zullen de werkelijke kms bevestigd worden
De 45 heeft hier geen last van en zal meer dan waarschijnlijk niet hertekend worden de dag zelf
Aan de inschrijving (en waarschijnlijk ook hier op het forum) zullen de werkelijke kms bevestigd worden
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Veel zal afhangen van het weer. Als het ni teveel baggeren is , ben ik zeker van de partij
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
als ik mag kiezen op de 65km tussen al uw mooi materiaal door den bagger sleuren of een stukske asfalt meepikken kies ik toch voor het laatste..
Bij twijfel voorzie een alternatief aub, mijn remblokskes,ketting en cassette zullen u dankbaar zijn
Bij twijfel voorzie een alternatief aub, mijn remblokskes,ketting en cassette zullen u dankbaar zijn
-
nicolas d.v.
- Mountainbiker
Post by nicolas d.v. »
+1dirk999bis wrote:als ik mag kiezen op de 65km tussen al uw mooi materiaal door den bagger sleuren of een stukske asfalt meepikken kies ik toch voor het laatste..
- phille
- Mountainbiker
Wees gerust dat we daar steeds op toekijken, als het niet kan kan het niet en geven we duidelijk de keuze (MODDER / ASFALT) maar ons inziens zal dit (als het moet) enkel op dat ene stuk in Rode moeten gebeuren en dus niet op de 45 of kleinere afstanden
De TT van Lovenjoel (http://www.youtube.com/watch?v=KRi9Q4h-sJg 2:40) werd ook gesproken over baggeren, maar naarmate de discussie vorderde gaf iedereen gewoon toe dat er 3 tot 4 stroken zeer zwaar bijlagen
Van't weekend zijn we in Tessenderlo geweest
Ook daar waren sommige stroken zeer zwaar je zal wel zien op het filmpje (bv op 3:34), maar baggeren ... kijk het is winter, het is gewoon een part of the deal dat de fiets vuil word en je moet kuiZen, ga je daar niet mee akkoord dan zal je gewoonweg weinig fietsen en het op de asfalt moeten doen.
De TT van Lovenjoel (http://www.youtube.com/watch?v=KRi9Q4h-sJg 2:40) werd ook gesproken over baggeren, maar naarmate de discussie vorderde gaf iedereen gewoon toe dat er 3 tot 4 stroken zeer zwaar bijlagen
Van't weekend zijn we in Tessenderlo geweest
Ook daar waren sommige stroken zeer zwaar je zal wel zien op het filmpje (bv op 3:34), maar baggeren ... kijk het is winter, het is gewoon een part of the deal dat de fiets vuil word en je moet kuiZen, ga je daar niet mee akkoord dan zal je gewoonweg weinig fietsen en het op de asfalt moeten doen.
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Da vind ik er ook van. Een hele tocht door 't moos rijden is niet zo fijn natuurlijk, maar af en toe is goed stoempen op een lastige strook vind ik net zo fijn als een helling
leuk filmpje trouwens !