Spanje

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Jommeke
Mountainbiker

GPS-routes voor Mountainbike in buurt van Benidorm (Spanje)

Post by Jommeke »

Hoi,

eind oktober vertrek ik op vakantie in Spanje.
Nu had ik gedacht ipv mijn koersfiets mee te nemen mijn mountainbike te nemen.
Heeft daarom iemand parcours (evt. voor gps) voor de mountainbike in de buurt van het Spaanse Benidorm.

Alvaste bedankt
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Is dat niet iets voor oude mensen, Benidorm :D Zie maar dat ge niet teveel grootmoeders over hun tenen rijdt :)
Jommeke
Mountainbiker

Post by Jommeke »

Wablief, nog in Benidorm geweest zeker ](*,) ! Maar geeft niet, is typisch gedacht wat de mensen hebben van Benidorm. Waarom denk je dat bepaald belgische profwielrenners in in november, december met een paar man op eigen houtje naar daar gaan :roll: ?? Om te trainen [-X , daaaaag! Om naar een van de talrijke discotheeks te gaan natuurlijk "con mucho guapas Espagñola" \:D/ :-$ !

Maarja, heb nog altijd geen MTB-route natuurlijk!
Wolvenberg
Mountainbiker

Post by Wolvenberg »

Ik ga al 7 jaar naar Villajoyosa, 7km van Benidorm, en ken deze streek beter dan de meeste inwoners. Ik ken geen betere plaats in Spanje om te fietsen dan de provincie Alicante. Let wel, Alicante is een van de bergachtigste streken van Spanje, je vind hier geen km plat. De zomer is wel zeer warm, +- 35°c, maar oktober is het prima fietsen rond 23°c. MTB routes zijn er niet. [-X Ik geef de voorkeur aan de koersfiets omdat de wegen er perfect bij liggen en er in het binnenland weinig of geen verkeer is. De kustweg is wel druk maar daar moet je niet zijn.
Vergeet geen klimverzet 12-27 te steken want je hebt hier beklimmingen van meer dan 20km met stroken van soms meer dan 15%. :drunk: Zie maar naar de Vuelta 2004, etappes 9 en 10. www.vuelta.com. Verder kan je op de site van de wielerclub van Benidorm prachtige routes vinden, wel in het spaans. http://www.ucbclub.org/calendario.htm
Jommeke
Mountainbiker

Post by Jommeke »

Villajoyosa! :D ! Daar verblijf ik dus ook altijd. Ik heb al overal op internet liggen zoeken naar mountainbikeparcours maar niets gevonden :( . Denk toch dat ik gewoon de koersfiets terug mee ga nemen.
pv007
Mountainbiker

Spanje

Post by pv007 »

Hello!

ik ben op zoek naar tracks in de buurt van malaga en marbella, waar kan ik dit vinden?

mag op gps zijn, stafkaart, text,...

dank bij voorbaat!
pv007
pocoloco
Mountainbiker

Re: GPS Tracks tusse Malaga en Marbella (SPAIN)

Post by pocoloco »

pv007 wrote:Hello!

ik ben op zoek naar tracks in de buurt van malaga en marbella, waar kan ik dit vinden?

mag op gps zijn, stafkaart, text,...

dank bij voorbaat!
pv007

Hierzo: http://mtbmalaga.webcindario.com/
Post Reply