Zo 16/01/2011 Kluisbergen :: Toertocht door de Vlaamse Arden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
is dat die klim naar die boerderij die boven rechts staat als je naar boven rijdt? Dan is het stuk rechts op de foto inderdaad best te doen, waar het water naar beneden loopt... Vaak beter om in de plassen te rijden dan de stukken ernaast 
Ben zelf een gemiddelde mtber en ben heel gemakkelijk naar boven gereden door de plassen. Waar water staat is het meestal hard.Rock Rider wrote:is dat die klim naar die boerderij die boven rechts staat als je naar boven rijdt? Dan is het stuk rechts op de foto inderdaad best te doen, waar het water naar beneden loopt... Vaak beter om in de plassen te rijden dan de stukken ernaast
Met 100den rijden ze liever door de boer zijn land en ze zijn dan
verwonderd dat er dan niet meer mag gepasseerd worden het jaar nadien.
Het is een stukje van het blosoparcours dat (nu omgekeerd gedaan) uitkomt 200meter van de voet van de patersberg.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
begint wel op te vallen dat je spamt voor een ander forum hé... Da's nu 3 keer in dezen topic zeker?timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
Voor mij was dit nog maar de 5 TT dat ik gereden heb en was volledig in orde naar mijn mening. Voor niet KWB-leden was de inschrijving 6€ maar heb dit er voor over, was dik in orde.
Ik was aangenaam verast toen er op de 3e bevoorrading een tuinslang voorzien was om de grote modder weg te spuiten maar ben toen toch niet aangeschoven daar ik zag dat velen hun volledige bike aan het schoonspuiten waren. Naar mijn mening lag die slang daar om even je groep schoon te spuiten om grote problemen te vermijden, jammer dat er dan mensen ettellijke minuten gebruik maken van die ene slang.
Ik was aangenaam verast toen er op de 3e bevoorrading een tuinslang voorzien was om de grote modder weg te spuiten maar ben toen toch niet aangeschoven daar ik zag dat velen hun volledige bike aan het schoonspuiten waren. Naar mijn mening lag die slang daar om even je groep schoon te spuiten om grote problemen te vermijden, jammer dat er dan mensen ettellijke minuten gebruik maken van die ene slang.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Goh, ik vind het eigenlijk een beetje dunnetjes dat z'n forum hier zelfs "bijna geband" wordt... Waarom?Rock Rider wrote:begint wel op te vallen dat je spamt voor een ander forum hé... Da's nu 3 keer in dezen topic zeker?timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
Die mensen zijn zo vriendelijk een foto te nemen van de deelnemers en willen waarschijnlijk zoveel mogelijk mensen een plezier doen, door hen te tonen waar ze hun foto kunnen vinden..
Je mag hier allerlei links posten van fora.. Waarom dan deze niet?
Om het eens over dien boer z'n land te hebben.. STOP dringend met de pater offroad af te dalen op deze mens zijn land, of 't is daar ook al gedaan voorgoed! Ga dan desnoods te voet naar beneden als 't te moeilijk is. Of neem de kasseien.
Ja inderdaad, dacht het ook te zeggen. Ik denk dat iedereen het ondertussen wel door heeftRock Rider wrote:begint wel op te vallen dat je spamt voor een ander forum hé... Da's nu 3 keer in dezen topic zeker?timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
En bovendien... eerst moet je registreren, maar voor een gratis foto is dat nog zo erg niet natuurlijk. Ben je geregistreerd, dan krijg je een kleine, wazige foto waar het enige scherpe het logo is (als is de wazigheid niet bij alle foto's even erg).
"Deze foto haarscherp, zonder logo en in het groot ontvangen? €2,99 per foto (excl. verzendingskosten!)"
Nu versta ik wel dat jullie dat niet gratis kunnen doen (ik vroeg het mij al af wat er achter zat, want wie gaat nu voor niks een ganse voormiddag foto's trekken in goede kwaliteit), maar maak de mensen dan ook geen blaaskes wijs. Zeg dan gewoon "foto's te verkrijgen op ...". Maar een "gratis" foto is dit niet he, dit is gewoon gratis brol.