Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

didiermeire wrote:kan iemand mij de sites doorsturen waar de foto's van tt klerken staan,k was aanwezig en vond het de max,goed georganiseert en mooi berijdbaar thx
Foto's zijn hier:
http://picasaweb.google.com/chmedice.t/ ... tb16012011#
http://picasaweb.google.com/chmedice.t/ ... 011Part2HB#
:wink:
Last edited by med26 on Mon 17 Jan 2011 12:29, edited 1 time in total.
Signer
Mountainbiker

Doeme toch

Post by Signer »

Net uitgerekend deze dag was er onze Copains nieuwjaarsreceptie vanaf 11u00 te Middelkerke.
Voordien steeds aanwezig geweest bij de heuveltjes en vond het spijtig dat ikke niet kon komen :evil: :evil: :evil:
Aangaande de commentaren heb ik een mooie tocht gemist.
Next year .......................I'll be back :bounce: :bounce: :bounce:

Organisatie alvast een =D> =D> =D>
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

ter inlichting : op foto's 66 en 67 van deel 2 kan men mooi de windmolens van Ieper zien en de alomgekende Kemmelberg
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

fast2 wrote:
blackie wrote:
Stivie wrote:De gasten van Westhoekmountainbike kunnen maar één ding zeggen over de tocht en organisatie :

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
En ook vele andere MTB-ers. Meer dan dit moe thet niet zijn.

Prachtig =D> =D> =D>
aangename kennismaking u gemist te hebben in Moorslede =D>
:wink: En Merci voor de jenever :drunk:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Terug op adem na de opkuis en après van gisteren. Allereerst aan alle +/-700 deelnemers een grote BEDANKT voor jullie deelname en vooral het positieve commentaar =D> =D> =D> =D> , het doet ons goed en zo kunnen we volgend jaar er weer 200% voor gaan.
Dit jaar hadden we het geluk met het weer en was de zon soms van de partij, al vreesde ik vorige week voor het ergste tot de testrit van zaterdag het tegendeel bewees #-o #-o . Ook aan alle Erika's Baaikers en medewerkers een dikke merci voor het harde werk om deze mooie dag waar te maken en vlot te doen verlopen.
Na de opkuis nog een licht feestje gebouwd (met de nodige nabesprekingen :wink: :wink: :drunk: :drunk: ) en ferm veel leute gemaakt.
Meer moet da allemaal niet zijn!!!!!

Dit zijn alvast mijn foto's:
http://picasaweb.google.com/1975jagerme ... 0388388690

Tijdens de opkuis gebeurden ook nog enkele ongevallen maar zonder erg hoor,juist maar enkele kleerscheurtjes:
Image
Image

Tijdens de schoonmaak werden ook nog een paar MTB schoenen van het merk Northwave gevonden. als iemand zijn schoenen mist, stuur maar een PBtje, hé.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

proficiat mannen, en vrouwen. 't Zag er dik in orde uit.
Te zien aan de reacties en de foto's had ik ongelijk toen ik besliste om mijn zondagvoormiddag op de k..fiets door te brengen. Technische zones in overvloed, waarvan er zelfs één naar mij vernoemd werd, en tegen alle verwachtingen in niet te modderig. Deze keer kan ik beamen dat ik ongelijk had om weg te blijven.
beenhouwertje
Mountainbiker
Location: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

foto's

Post by beenhouwertje »

Foto's staan enkele pag terug op deze forum.

Gr.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

cowboy peter wrote:proficiat mannen, en vrouwen. 't Zag er dik in orde uit.
Te zien aan de reacties en de foto's had ik ongelijk toen ik besliste om mijn zondagvoormiddag op de k..fiets door te brengen. Technische zones in overvloed, waarvan er zelfs één naar mij vernoemd werd, en tegen alle verwachtingen in niet te modderig. Deze keer kan ik beamen dat ik ongelijk had om weg te blijven.
Volgend jaar eens afkomen , zal ongeveer het zelfde parkoer zijn , maar hier en daar een volledig nieuwe strook in verwerkt en te berijden bij gelijk welke weerstype !
Hopelijk tot volgend jaar op de beruchte Cowboy afdaling :bounce: :bounce:
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Man, man, man. Wat een zàààlige tocht zeg in klerken, afgelopen zondag. Ik heb waarschijnlijk nog geen enkele van de elf Klerkense edities van De Heuveltjes van Erika gemist, maar deze stak, er zeker met kop en schouders boven uit.
Zo véél regen gehad de week vooraf, en toch nog zo'n tocht uit je mouw schudden, met zo'n hoog (berijdbaar!) off-road gehalte, technische stukken, enkele tricky afdalingskes, klimstroken, een onberijdbaar stuk van zo'n 100 meter overbrugd met planken en tapijt, enz. Formidabel ! !
Wat een voorbereidend werk is daar ingekropen, zeg.
De off-road zones netjes aangeduid, klimstroken genummerd, signaalgevers onderweg, schitterende bevoorradingen , met zelfs een extra derde bevoorrading, voorzien van drie hele schone Erika's. en dan al die schone Erika's in de zaal, achter en voor den toog, aan de drankbonnetjes, aan de pannenkoeken. Waar halen jullie die allemaal ? ?
Klerken was echt top dit keer,is uitgegroeid tot de mooiste tocht van alle MTB-organisaties uit de streek. Een dikke proficiat !
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

En terwijl dat 'k nu toch bezig ben : De foto's die onderweg werden genomen, waren reeds enkele uren na de tocht, via dit forum terug te vinden op het internet. Wat een service ! Ik denk dat jullie club, Erika's Baaikers, afgelopen zondag veel MTB-harten heeft gestolen !
Er werd ook gefilmd onderweg, en dat werd dan vertoond in de zaal, maar was wegens de zon niet zo goed te zien. Komt dat filmpje ook nog op internet ?
Post Reply