Zo 16/01/2011 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Idd een leuke tt gereden met alles erin en erop zoals we hoopten. Wij kwamen op 38.65km uit. Ook nog even gebabbeld bij het vertrek met de sympathieke Kim Saenen. Was een leuke dag waarvoor =D> aan de organisatie. Tot volgend jaar :-D
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Goed geamuseerd. Wel veel makkelijker te bollen dan met de sneeuw van vorig jaar. :-D
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ook ik vond deze TT best te smaken. Gezien de weersomstandigheden de voorbije dagen is dit een terechte keuze gebleken. Bovendien, even terug naar de streek van mijn kindertijd, een klein extraatje. Een minpuntje! Met de fiets tot het vertrek en nog voor de inschrijving een lekke band. 27 mensen van de organisatie gevraagd en gezocht naar een voetpomp maar nergens te vinden. Ik versta da nie goe: 930 bikers x 2 wielen = 1860 banden en evenveel kans op plat staan. En nergens een deftige pomp voorhanden. Maar dan het pluspunt! De bepijling, hoewel ik die witte pijlen met het rode puntje verafschuw, was perfect. Daar mogen nog heel wat clubs een (rood) puntje aan zuigen. Dan nog dit. Ik heb twee jonge gastjes, duidelijk niet mtb'er maar wel actief op de 20 km, geprobeerd te depanneren. Heel wat bikers zijn voorbij geflitst. Behalve die twee gasten die de moeite namen om te vragen of het lukte en tenslotte zonder vragen de eigen powerlink gebruikte om die jongens verder te helpen. MTB-solidariteit noemt dat. Niet iedereen gegeven maar voor die twee bikers: duim omhoog.
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

de herker mtb club is hier ook geweest, prachtige tocht, modder viel heel goed mee, goede organisatie en zeer goed afgepijld. de afwezigen hadden ongelijk!!!

al jaren vaste klant hier en dat gaat niet veranderen :P

tot volgend jaar
Bramje
Mountainbiker

Post by Bramje »

Goei tochtje... Vond het mooi uitgestippeld! Goeie afspuitstand, goeie bevoorading.
wij hadden voor de 30 gegaan en hadden maar 24 op de teller. Dit was voor mij het enigste min-puntje (alsook kettingproblemen).
Dit dan ook gemeld aan de organisatie; die zeiden me dat ze al een paar mensen hadden die dat gemeld hadden.

Well done!
Crash Boom!
Mountainbiker

Post by Crash Boom! »

Filmpje van de tocht te bekijken op www.team-green.be
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Plezante tocht, goed geamuseerd.
'k Had precies de indruk dat het er gisteren op sommige plaatsen nog vettiger bij lag dan vorige week in Beringen, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik mijn spatborden er gisteren niet op had liggen :lol:
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

junior72 wrote:
looike wrote:net terug van deze mooie tocht :

- goede organisatie
- goede bepijling
- prachtige omloop
voor de bevoorrading leuke klimmetjes na de bevoorrading lekkere
snelle stukjes, ne goeie mix, meer moet da nie zijn =D>

kortom zeer geslaagde tocht en tot volgend jaar :lol:
+1