Bedankt aan de organisatie
Zo 16/01/2011 Eksel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
Ben ook geweest met mr c. hebben de 42 km gedaan wat er idd wat minder bleken te zijn maar vond het niet zo erg. eerste 12 km waren wat minder maar daarna begon het feest. We wisten weer waarom we al heel wat jaren terugkomen naar deze streek. Zag Tinman ook nog rijden samen met iemand anders. Knap als je vanuit Weert even op en neer bent gekomen. Mij ging het wat minder deze keer. kwam er helaas wat laat achter dat mijn achterrem aanliep. Even gefixt en de laatste 8 km ging het prima. Drukte viel ons mee(net zoals de modder) maar we vertrekken dan ook altijd wat later om geen last te hebben van de raceaso's. ik sluit me dan ook aan bij fireman. tijd dat het baanseizoen weer begint.....
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Na de bevoorrading ging er een biker flink over kop bij het oversteken van een asfaltweg. Hij had het greppeltje slecht ingeschat en maakte hierdoor een 10-punten saldo met ruglanding. Al bij al is het nog goed afgelopen (dixit de man zelf). De stuurcamera van de Dabbers kon nog net deze spectaculaire val registreren.
Zoals beloofd aan de onfortuinlijke valler, de beelden staan op
Zoals beloofd aan de onfortuinlijke valler, de beelden staan op
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
@ tinman dat was idd bij de rustpost. Ik zag daar een 29" rode gary fisher aankomen. later stond ik nog even in het bos (8km voor het einde) aan mijn fiets te sleutelen en toen kwamen jullie ook nog langs. samen met een man met een specialized jasje. Ik had een 3/4e broek en een blauw wit jasje aan met een witte helm.
Dat stuk langs het kanaal retour terug naar Weert is idd erg lang en saai. had je mischien beter bij ons door het dorp kunnen gaan (awh).
mijn garmin gaf trouwens 39 km aan voor de toertocht
Dat stuk langs het kanaal retour terug naar Weert is idd erg lang en saai. had je mischien beter bij ons door het dorp kunnen gaan (awh).
mijn garmin gaf trouwens 39 km aan voor de toertocht
-
roger2samurai
- Mountainbiker
Toertocht Eksel 16/01/2011
Post by roger2samurai »
Ik vond de dit een mooie tocht maar wie kan me helpen
of wie heeft deze opgenomen op gps
dan had deze graag ontvangen
Groetjes
Roger

of wie heeft deze opgenomen op gps
dan had deze graag ontvangen
Groetjes
Roger
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Ik heb een 10-minuten durende compilatie van wat single-tracks online gezet. De beelden werden gemaakt met een Contour HD 1080p gemonteerd op het stuur.
www.dabbers.be
www.dabbers.be