Zoals altijd weer een mooi verhaal Strammer .staat ook weer op onze site net zoals oe maten ze waren wel iets eerder weg.
maar ze staan op de plaat
http://stander.info/index.php?option=co ... &Itemid=80
Zo 16/01/2011 Hoogerheide (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Filmpje van HOOGERHEIDE
Hier een filmken van deze morgen.
Tzijn wat stukskes video achter mekaar geplakt Sommige delen zijn wat bibberig maar daar ga ik de volgende keren een oplossing voor moeten zoekn.
Tzijn wat stukskes video achter mekaar geplakt Sommige delen zijn wat bibberig maar daar ga ik de volgende keren een oplossing voor moeten zoekn.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
@ pcdoc: dat is onze Oppergaai die op de foto staat!
@ Djob: het is toch een mooi filmpje. Alles wat ik beschrijf staat er op: de file aan de modderput, de passage van Zoomland, het door bomenkap geaccidenteerd stuk na de bevoorrading en de heide naast het vliegveld van Woensdrecht!
@ Djob: het is toch een mooi filmpje. Alles wat ik beschrijf staat er op: de file aan de modderput, de passage van Zoomland, het door bomenkap geaccidenteerd stuk na de bevoorrading en de heide naast het vliegveld van Woensdrecht!
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Post by MTBiker from Berendrecht »
Voor de liefhebbers: hier een vergelijking tussen het parcours van 2010 en dat van 2011:

Mvg,
MTBiker from Berendrecht
Mvg,
MTBiker from Berendrecht
- Dickie
- Mountainbiker
In het schemerdonker rond 8,20u vertrokken.
De aanloop langs de baan was ideaal om de beenspieren los te gooien, voor de eerste singletrack was het nog iets te donker om vol door te gaan.
Ik was helemaal niet rouwig om de lus langs de vaste-route te volgen.
Mooie st en leuk dat 'op-en-neer' parcourtje, daar wil ik gerust terug passeren bij de volgende editie.
Hier en daar was het wel harken met de singlespeed .
Omdat het nog rustig was kon ik in de dalletjes een aanloopje nemen, de beste manier om met een ss steile hellinkjes op te raken.
Veel volk op de ravi, snel wat sportdrank en een soepje gedronken.
Was ook aangenaam verrast door het moddergehalte, of beter het gebrek daaraan.
Terug aan het vertrek gekomen met nog wat reserve in de benen, dus weer op weg voor de 25km-toer.
Ook nu was het weer kalm langs de track, de grote meute was immers al onderweg.
Vreemd, maar de plas langs het vliegplein was nu veel breder dan tijdens de eerste passage.
De 2de keer langs de bevoorrading me toch wat gedwongen om wat te eten, want de reserves geraakten op.
Ondanks het late uur was er nog ruim voldoende drank, wat fruit en kippensoep.
Hoorde er zeggen dat ze rond 1600 deelnemers zaten, een verdubbeling tov vorig jaar.
Chapeau om dan nog een stoppauze aan te bieden die nog voldoende voorzien was.
Nog een kort klapke gedaan met Strammermax en Silverfokske vooraleer aan de laatste loodjes te beginnen.
De bikewash op het einde heb ik overgeslagen, heb het niet zo voor hogedrukreinigers op de lagers...
Prachtige tocht, en toch weer iets anders dan hetgeen ik van Woensdrecht of Ossendrecht gewoon ben.

De aanloop langs de baan was ideaal om de beenspieren los te gooien, voor de eerste singletrack was het nog iets te donker om vol door te gaan.
Ik was helemaal niet rouwig om de lus langs de vaste-route te volgen.
Mooie st en leuk dat 'op-en-neer' parcourtje, daar wil ik gerust terug passeren bij de volgende editie.
Hier en daar was het wel harken met de singlespeed .
Omdat het nog rustig was kon ik in de dalletjes een aanloopje nemen, de beste manier om met een ss steile hellinkjes op te raken.
Veel volk op de ravi, snel wat sportdrank en een soepje gedronken.
Was ook aangenaam verrast door het moddergehalte, of beter het gebrek daaraan.
Terug aan het vertrek gekomen met nog wat reserve in de benen, dus weer op weg voor de 25km-toer.
Ook nu was het weer kalm langs de track, de grote meute was immers al onderweg.
Vreemd, maar de plas langs het vliegplein was nu veel breder dan tijdens de eerste passage.
De 2de keer langs de bevoorrading me toch wat gedwongen om wat te eten, want de reserves geraakten op.
Ondanks het late uur was er nog ruim voldoende drank, wat fruit en kippensoep.
Hoorde er zeggen dat ze rond 1600 deelnemers zaten, een verdubbeling tov vorig jaar.
Chapeau om dan nog een stoppauze aan te bieden die nog voldoende voorzien was.
Nog een kort klapke gedaan met Strammermax en Silverfokske vooraleer aan de laatste loodjes te beginnen.
De bikewash op het einde heb ik overgeslagen, heb het niet zo voor hogedrukreinigers op de lagers...
Prachtige tocht, en toch weer iets anders dan hetgeen ik van Woensdrecht of Ossendrecht gewoon ben.