Zo 16/01/2011 Werchter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Rucher wrote:hopelijk iets minder slijk als in Bierbeek want mijne ju was opt einde uit de benen..
Ge waart nie den enige :-)
Was om eerlijk te zijn wel fier op mijn eigen dat ik de 45 (of beter, 47) kunnen rondfietsen heb, maar het moesten er echt geen 5km extra geweest zijn...

Morgen Leffe van't vat en hamburger uit de pan? :bounce:
Rucher
Mountainbiker

kuchkuch

Post by Rucher »

Ai dan zal je moeten thuis blijven om la familia te swanjeren..kzal wel laten weten hoe het geweest is :lol: :lol:
wwim
Mountainbiker

Post by wwim »

Rucher wrote:Ik kom morgen ook af met de looky..hopelijk iets minder slijk als in Bierbeek want mijne ju was opt einde uit de benen..om terug te starten na de feestdagen was dat zwaar genoeg..maar no fun zonder wa afzien zeker :-D
Iemand een idee van de hoogtemeters?
ongeveer 400 hoogtemeters op de 45 km,ik kan nogmaals bevestigen dat het parcours echt wel goed berijdbaar is,enkel laatste klim op de wijngaardberg is door de modder vrij technisch geworden,leuk zo,wat betreft de leffe,aangezien de tebeo-trappers het bourgondisch karakter hoog in het vaandel dragen is de drankvoorziening in de kantine dik in orde dus ook de straffere bieren ,tot morgen allemaal
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

wwim wrote:ongeveer 400 hoogtemeters op de 45 km,ik kan nogmaals bevestigen dat het parcours echt wel goed berijdbaar is,enkel laatste klim op de wijngaardberg is door de modder vrij technisch geworden,leuk zo,wat betreft de leffe,aangezien de tebeo-trappers het bourgondisch karakter hoog in het vaandel dragen is de drankvoorziening in de kantine dik in orde dus ook de straffere bieren ,tot morgen allemaal
Toppie..
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

wwim wrote:
Rucher wrote:dus ook de straffere bieren
Woah, toevallig Westvleteren in huis? :bounce: :drunk: :-k :drunk: :drunk: :-({|= #-o
snoer
Mountainbiker

Post by snoer »

Proficiat aan de organisatie , rekening houdend met het weer van de afgelopen dagen was deze tocht perfect aangepast , heb genoten .

grtz snoer
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Vandaag toffe 2de toertocht van het jaar gereden..minder slijk en zwaar dan verwacht (ni echt erg met mindere conditie) maar ondanks de aangepaste tocht toch stevige klimmetjes op de baan en onderweg.
De bevoorrading(na 18km iet te vroeg) was wat minder..voor mij moet het geen berg verschillende zakenzijn maar banaantje of appelsien had ik wel verwacht ipv choco/of suikerwafel.
De tocht goed uitgepijld maar een bewaakte fietsenstalling had van mij ook gemogen.
Nu maar hopen dat de power wat betert zodat ik looky wat kan opjagen :-D
Thks aan de organisatie en maybe tot next time =D>
wwim
Mountainbiker

Post by wwim »

bedankt aan 870 moedige bikers die onze tocht hopelijk goed verteert hebben,ik denk dat het modderbaggeren vandaag wel doenbaar was, op zondag 29 mei organiseren wij onze vernieuwde zomermtb met een vernieuwd parcours,dan rekenen we opnieuw op jullie bikespirit,alvast bedankt, groeten van de tebeotrappers,tot dan
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Toerke van 27km gereden wegens familiefeestverplichtingen - had wel bijna 33km op de teller... heb ik een afslag gemist? Niet erg - zo had ik toch wat extra kms gedaan! :-)

Tocht was OK in deze omstandigheden, organisatie heeft de modder goed ontweken - wel jammer dat er na de Wijngaardberg véél asfalt bij zat.

Bevoorrading OK, maar heb ook liever een stukje fruit dan een wafel.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Ik vond er net iets te veel vaste route inzitten.
Nu ja, na de bevoorrading heb ik mijn eigen route gereden.
Dus al bij al een aangename tocht. Al is die dan grotendeels zelf gecreëerd.
Post Reply