Tjah die plaats heet zo, maar veel monument zie ik daar ook niet staanpearl jam wrote:wat is het monument?Foxy wrote:Het "monument" is toch ook de plaats waar we vorig jaar omhoogreden he na de eerste ronde?
wat moet ik me daar bij voorstellen?
aantal ronden
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Ne keer op de site kijken onder parcours ... kan wonderen doenMotorbiker wrote:Een plan van het parcours zou hier van harte welkom zijn. Zowel voor de bikers als de toeschouwers.
- Motorbiker
- Mountainbiker
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Doorgang zal niet tussen de banken zijn, doch links daarvan.Foxy wrote:Ik hoop dat het peloton al een beetje op een lint getrokken is als we voor t eerst de duinen in gaan moeten in zeebruggen, want die doorgang tussen die bankjes is wel heel erg smal
Dus links het ronde punt oprijden !
Nadeel is dat het moeilijk is om snelheid te maken en boven te raken. doch veiligheid gaat voor. We trachten nog met matten iets te doen, doch moetn opletten dat de moto's deze niet totaal overhoop halen !
- Foxy
- Mountainbiker
En wij maar 20 keer die helling nemen om de best mogelijke lijn te zoeken en plaatsen te winnenlong fellow wrote:Doorgang zal niet tussen de banken zijn, doch links daarvan.Foxy wrote:Ik hoop dat het peloton al een beetje op een lint getrokken is als we voor t eerst de duinen in gaan moeten in zeebruggen, want die doorgang tussen die bankjes is wel heel erg smal
Dus links het ronde punt oprijden !
Nadeel is dat het moeilijk is om snelheid te maken en boven te raken. doch veiligheid gaat voor. We trachten nog met matten iets te doen, doch moetn opletten dat de moto's deze niet totaal overhoop halen !
Is het eventueel niet mogelijk matten voor de banken te plaatsen, zodanig dat die afgeschermd worden voor eventuele botsingen... of voordien al een trechter te creeëren, waardoor men al verplicht is daar na elkaar te rijden? Het is maar een idee natuurlijk...