Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

bedankt aan alle 688 deelnemers aan de 11' editie van de heuveltjes van erika. Voor ons als inrichters was dit een prachtige dag.
Na de mindere commentaren van vorig jaar hadden we het parcours eens in tegenovergestelde richting gemaakt en de zware baggerstroken bergop werden plotseling lichtlopende afdalingen :-D :-D en met nog een paar stukken eruit werd het ondanks de overvloedige regenval van de laatste dagen toch nog een onverhoopt succes.
Rond 18u vanavond was heel het parcours afgepijld de zaal mooi opgekuist , de douches weg m.a.w om 18u30 zat de hele erika crew gezellig rond een grote tafel te smullen van de lekkere barbecueworstjes vakkundig klaargemaakt door onze sponsor bjorn en helper waarvoor =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Op het moment dat ik dit aan het schrijven ben zitten er nog een hele meute erika's rond die tafel maar is den dezen hier (en t'vrouwke) redelijk blamot (uitgeput, versleten of hoe je het noemt) aan het uitblazen achter ziene computer.
nogmaals bedankt aan iedereen (rijders en medewerkers) voor deze schitterende voor- en namiddag.

ps nog een kleine anekdote: er was om kwart voor tien al iemand zijne fiets aan het afspuiten . Toen ik ging vragen of er iets kapot was aan zijne fiets zei hij nee nee k'heb reeds de grote toer gereden !!!!!!!!!!!
Bleek dat hij deze morgen om 5u vertrokken was uit izegem om kwart na zes in klerken aan de rit gestart was en om 10 uur (bij aankomst ) zich heeft ingeschreven om dan terug op zijne fiets te springen richting izegem =D> =D> =D>
Falco pelegrinus heeft net hetzelfde gedaan maar dan iets later vertrokken en iets minder ver (van rumbeke) .
Het enige wat ik hier op kan zeggen is REPECT MANNEN
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Awel mannen , niets op aan te merken , de groene verf van mijne kader was na de rit nog op enkele plekskes te zien maar mij toch uitstekend gejeund :wink:

Voor de start nog ne goeiendag gaan zeggen aan "de wakkere bakker" en zijn companen en dan na de start maar vlug plaats gelaten zo ze konden passeren :lol: :lol:

Efkens de MTB tegengesputterd juist aan de afdaling "voor durvers" , effen wa prutsen en gaan met die banaan.
Moeten vaststellen dat er ook een cowboy peter afdaling bestaat die tegenover dendezen in ingelmunster weg had van een hormonenkuur :drunk:

Kilometerke voor de meet een jeneverke en voor de rest van de rit nie meer onder de 50Km/h geweest :lol:

dus mannen =D> =D> =D> =D> =D>
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

Heb me deze morgen goed geamuseerd met de aanwezige grysperre's, dit was een rit waar veel werk werd ingestoken en dit was duidelijk zichtbaar, technische strookjes, leuke afdalingen en wat ook belangrijk was , is dat men overal kon rijden ondanks de overvloedige regen van de voorbije week. ook wil ik jaegermaester bedanken om voor mijn handschoenen te zorgen die ik vergeten was bij de start. Na de tocht nog enkele leffe's gedronken en dan tevreden huiswaarts
tot volgend jaar
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

K'weet niet. Het heeft zoiets intiems.
Inschrijven in een klein zaal in een al even klein en Godvergeten dorpje.

Een samenklittende organisatie. Iedereen komt er overeen met iedereen.
Net zoals vorige week in Zeebrugge werd er godverdomme veel tijd ingestoken om ons een zalige voormiddag te bezorgen.
Overal perfect berijdbaar. Ondanks nen platte band of twee ben ik content. Content van het parcours, bevoorradingen, jeneverke, pannekoekskes en van mijn eigen.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Nog een paar beelden van deze prachtige en perfect georganiseerde rit =D> =D> =D>
Grysperre's hebben zich gejeund en moet het nog gezegd tot volgend jaar.
Alleen jammer dat er niet meer geen modder lag :wink: :wink: , maar misschien volgend jaar :oops:

gulleke
Mountainbiker

Post by gulleke »

Bedankt Henkieboy voor de persoonlijke repatrielliering.
Toch genoten van de 30 km die ik heb kunnen rijden; mijn ploegmakkers die hier voor de eerste keer kwamen waren aangenaam verrast en komen zeker terug volgend jaar. Ne goeie rit, ne lekkere pannekoek, ne gratis vat en ne skoon madam die de pintjes bezorgd, meer moet da nie zijn de zondagmorgen :lol:
teigetje
Mountainbiker

Post by teigetje »

hoi dag allemaal ik ben er geraakt si op jullie site en dat na al die jaren. ik ben de pannekoekbakster van de bikers Klerken. Dit jaar heb ik veel hulp gehad van uit alle kanten van Klerken super goe MET DANK AAN ALLEN !!!! =D> :lol: Zeker voor herhaling vatbaar !! tot volgend jaar ! [/b]
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Vandaag de langste afstand met een groot pak leden van westhoekmtb getrotseerd
@Jäger en al zijne compagnons, deze tocht was meer dan een zeer dikke proficiat waardig, andere commentaar is hier niet vandoen =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Grtzz

Pompierke
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Vandaag een schitterende toertocht gereden. Alles was goed berijdbaar, als je in het juiste spoor zat. :wink:
Zeer goede organisatie, schitterende bevoorradingen, lekkere pannenkoeken, leuk gezelschap =D> =D>.
Meer moet dat niet zijn om naar een dorp af te zakken waar ik nog nooit van had gehoord. #-o Had ook de rit op een 15 km van de deur kunnen rijden (Kluisbergen), maar vond het de verplaatsing meer dan waard om naar hier af te zakken (o).

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1410277
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Den Tourist wrote:
fast2 wrote:
Den Tourist wrote:Ik zal ook afkomen. Maar ik hoop 1 ding dat het geen wandelparcours is zoals vorig jaar!! Ik kom al 5 jaar en ieder jaar hele slechte stroken!!!
Hopelijk dit jaar anders. Let us hope :D
100% droog kunnen we u niet aanbieden maar er is alles in het werk gesteld om overal te kunnen fietsen , zelfs voor de mindere ervaren fietser !
Vandaag nog één stuk uitgehaald en vervangen door road , was ook niet echt spectaculair met deze omstandigheden #-o
Kom zeker af en na de rit kan je altijd iemand van de club aanspreken over iets wat voor u nie kan dankt u [-o<
See ya
Ok bedankt voor de info :D ik stel het zeer op prijs dat jullie het parcours onder handen hebben genomen :D De rit is zeker mooi en de locatie ook dus. Nu echt onervaren zijn we niet :D Maar het is ook nooit de bedoeling om met brokken thuis te komen :D
Alvast bedankt voor de info en zeker tot zondag :D
greetz
Ok ik neem alles terug van wat ik ooit gezegd heb over de heuveltjes!!!
Het mag en moet gezegt worden dit waar was alles top!! Het parcours is zeker en vast veel verbeterd!! het was echt top!!!! Ook de organisatie was top!! Zeker en vast de moeite en een zeer mooie toch!
Bedankt en zeker en vast tot volgend jaar!!
Keep up the good work!!! Jullie mogen trots zijn op zo'n tocht!!!
Greetz
Post Reply