Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

tibootje wrote:
deze van forever is haarscherp
Hij staat scherp ook he :roll:
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Een dikke proficiat aan de organisatie =D> Vond het persoonlijk de beste editie in jaren!!!Tot km 33 kunnen rijden en dan moeten bellen naar de pechdienst,achterderailleur meegedraaid in het wiel en kapot :evil: Had zo graag de rit uitgereden want ik was me enorm aan het amuseren ondanks het lastig parcours!(veel offroad)Als ik één minpuntje mag noteren is het te krappe kleedkamer.Klerken tot volgend jaar :bounce:
tibootje
Mountainbiker

Post by tibootje »

Forever wrote:
tibootje wrote:
deze van forever is haarscherp
Hij staat scherp ook he :roll:
en niet teveel zieken in zarren met een snotvalling?
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Vandaag de tocht zelf niet kunnen rijden maar toch tot daar geraakt met hulpmotor (tandem). Zag aan de vele opgewekte gezichten dat het goed was.
=D> =D> =D>
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

een goed berijdbaar parcour (met tocht hier en daar lastige plaatsen vooral de dreven bij de melane ) met de vele regen van de voorbije dagen. De organisatie heeft hun best gedaan. Bravo daarvoor =D> =D> =D> mij zie je zeker terug
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Prachtige tocht, prachtige organisatie en zoals eerder vermeld heel goed te berijden =D>

Een lekke band bij mijne junior, een onbruikbare reserve binnenband, en zodoende de band moeten plakken en zelfs dit kon de pret niet bederven, hoort er allemaal bij :wink:

Zalig om af en toe de kidstocht te spotten en chapeau aan het hele kleine ventje (en de andere ook natuurlijk) met zijn, ik schat, 12duim wielkes =D> zalig om zien 8)
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

nu mijne toer iets te vertellen.Vreesde hier het ergste maar twas toch berijdbaar .Alleen ben ik iets te laete vertrokken en was er al veel naaromhoge kapot gereden ,maar kheb toch overal geprobeerd.Ne lastige wind,nergens plat en vanaf de sporthal veel lange .offroad na elkaar en mijne pielen waren plat maar ons toch gejeund.Nog ne toffe aprés ,eens een klapke met al de gekende koppen .Maaaaaaaaaaaaar kben wel mijne pannekoeke vergeten op te halen zekers.
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Vanmorgen waren we present voor de MTB tocht van Klerken. Aan de inschrijving was er een gezellige drukte maar alles verliep vlot.
Het eerste deel van de tocht was opvallend goed berijdbaar na de vele neerslag van de afgelopen dagen. Na deze overigens uitstekende bevoorrading =D> volgde het serieuze werk : pittige dreven en enkele technische stukken (o.a. rond het sportplein in Houthulst). 't Was zaak om voldoende te doseren om niet zonder naft te vallen. Toegeven, die heuveltjes waren voor mij niet te doen al fietsend #-o . Omzeggens overal kon gefietst worden =D> .
De bevoorradingen waren super, er was duidelijk veel werk gestoken in deze tocht, de pannekoeken waren lekker, het dreupeltje werd gesmaakt en het aangeboden gratis vat wordt hopelijk een nieuwe traditie in het mountainbiken.
Klerken : proficiat met de geleverde inspanningen =D> =D> =D> =D>
'k denk dak wel een keer of tien op de foto sta :lol:
ns
Mountainbiker

Post by ns »

mooie organisatie, perfect bereidbaar hier en daar wa zwaar maar leuk.
volgend jaar kom ik terug af
proficiat aan de organisatie
Post Reply