Zo 16/01/2011 Kluisbergen :: Toertocht door de Vlaamse Arden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

zefii wrote:toch vertrokken om 9u aan de start, niet genoeg geslapen, dus voor de 45 gegaan, mooi parcours, was doenbaar, soms net niet, en twas afzien! nu ja, ferm genoten, en goede en veel afspuitstanden! blij dat ik der ook was
heb tot kwart voor negen staan wachten en u nie gespot en dan maar aangezet! kstond er al van kwart na 8 :-D
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

ook ik ben deze morgen gestart op de kluis. direct naar de bewaakte stalling om in te schrijven, en na een eindje staan wachten uiteindelijk vertrokken, voor de 25km's. uiteindelijk de splitsing niet gezien en kzat dus op de groten toer. twas nu zo, dus dan moete wa sparen en rustiger fietsen. uiteindelijk de 45 gereden en kvoel het in de beentjes :lol: , den sportdrank die op de bevoorradingen was, was was da? kvond da wel lekker! na den bikewash, die in orde was, en de douche's die ook in orde waren, nog een beetje spaghetti gegeten, en de voormiddag zat er op.
uiteindelijk gestrand op 15.1km/u gemiddeld, wat voor nen amateur als ik voldoende is!
engine-er
Mountainbiker

Post by engine-er »

pechdienst heeft ook mij perfect geholpen door mij naar Shimano-stand te brengen om kapotte ketting te herstellen. Was ideaal.
Goeie organisatie.
Tocht echter niet mijn ding, dus volgend jaar pas ik..tenzij het vriest.
NicoDT
Mountainbiker

Post by NicoDT »

geen slechte rit, maar 5 euro was het niet waard
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

NicoDT wrote:geen slechte rit, maar 5 euro was het niet waard
je moet zeker al 5€ betalen voor zo'n goede spaghetti ergens anders... morja das elk ze mening!

Mijn menig was dat super was, leuk tochtje om eens beetje hoogtemeters af te malen, zeker met die road-stukjes. Twas zwaar genoeg dus mij hoor je niet klagen over het road-percentage!

Tot volgend jaar!
BikerXC1015
Mountainbiker

Knappe tocht

Post by BikerXC1015 »

Een pluim voor de organisatie, de zware modderstroken waren eruit, je kon OVERAL rijden (schuiven). Met veel klimwerk vooral op de 55km.
Alleen jammer dat de kluisbos zo weinig wordt uitgebuit qua singletracks.
(Mag waarschijlijk niet van de donkergroenen) Enige minpunt : aan een bevoorrading (halfweg de 55) smaakte de rode sportdrank zeer slecht en ruikte naar kattenpis en amoniak. Waarschijnlijk in een bedufte jerrycan gezeten... de grond rond de bevoorrading zag rood van de weggegoten drank dus ik vermoed dat het niet aan mij lag. Toch eens nakijken organisatie. Aan de volgende bevoorrading was de smaak terug ok.
(dit ter zijde)

De tocht was dik ok!!!
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

oei?
met mijn drank was alles in orde.
zal een andere bidon geweest zijn...

ik heb het ook zwaar gehad.
had beslist om de 55 te rijden maar ben na 47.5km gestrand.
een en al kramp, was dan ook ongeveer 4 maand geleden dat ik op de fiets gezeten had.

maar ik heb er echt van genoten en het was super goed georganiseerd!

tot volgend jaar.

greets
speedy004
Mountainbiker

Post by speedy004 »

Voor mij was het eveneens een mooie rit. Heb me rot geamusseerd. We zijn om 08.30u vertrokken voor de 55km en die dan ook uitgereden. Nu heb ik wel wat zware beentjes maar tegen volgend weekend zal die wel in orde zijn :-D. Een dikke pluim voor de organisatie, chapeau
barty
Mountainbiker

Post by barty »

vanmorgen in het gezelschap van 2 andere Anglo Boys en énen die talent heeft om Anglo Boy te worden aangezet rond 8u45.
Na de schuif- en glijpartij van vorige week op Kemmel was het nu de buurt om in de omgeving van Kluisbergen ons stuurmanskunsten boven te halen.
Enkel Patrick is één keer in aanraking gekomen met moeder aarde maar daar zal zijn nachtelijke eskapade met 2 jonge deernes misschien voor iets tussen gezeten hebben...anders iedereen netjes op de fiets kunnen blijven zitten.
Ik weet niet of het een nadrukkelijke beslissing is (of was) van de organisatoren maar het was opvallend dat quasi alle klimmen on-road waren en de afdalingen lekker slippend door de modder.( goeie keuze met deze ondergrond zou ik zeggen)
De fysieke conditie is aan het beteren dat is duidelijk ...ik kon steeds mijn compagnons voor mij zien rijden deze week :wink: :oops: ..toch wijselijk gekozen voor de 45 km en behoorlijk fris aangkomen.
aan de bike-wash kunnen profiteren van de diensten van de plaatselijke brandweer en Peter had zelfs bijna de eer om gedoopt te worden in het buitenzwembad #-o .
na de rit lekker douchke genomen en nog even nagepraat met een blonde en een bruine.(Petrus hé)

meer moet dat niet zijn voor ne zondagvoormiddag
Post Reply