Zo 16/01/2011 Kluisbergen :: Toertocht door de Vlaamse Arden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

vandaag een mooi tochtje gereden op 5 km van mijn deur ,de vele regen die van de week is gevallen heeft het parcours toch redelijk verkracht maar had het veel erger verwacht . De bekliming net voor de paterberg mijn versnelling een snok gegeven met als gevolg ketting in mul ! Gebeld naar herstel dienst en mij naar de kwaremont gevoerd waar er een shimano stand stond en mij super heeft geholpen waarvoor dank !!!! ben blij dat ik er bij was vandaag :lol:
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

ook terug van kluisbergen ewel dit vond ik toch super hoor :lol: :bounce: :lol: :bounce: de 55km afgebold en overal berijdbaar natuurlijk wat veel road maar dat is ier ook lastig genoeg =D> dus iedereen die dacht dat dit niet te doen ging zijn , mis è . heerlijk genoten van deze tocht see you next year =D> =D> =D> .en twas heel goeie spahetti =D>
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

toch vertrokken om 9u aan de start, niet genoeg geslapen, dus voor de 45 gegaan, mooi parcours, was doenbaar, soms net niet, en twas afzien! nu ja, ferm genoten, en goede en veel afspuitstanden! blij dat ik der ook was
Bartje Dak
Mountainbiker

Post by Bartje Dak »

Ook gereden vandaag, het was echt in orde, de aanpassingen aan het parcours waren zeer goed, ondanks de vele regen overal kunnen doorrijden (beter dan de vorige 2 jaren). Goede bevoorading en goede afspuitstand! Proficiat aan de organisatoren!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers (mtb.you) via http://tinyurl.com/35fmwls
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

zijde nu serieus dat ge u moet registreren om de foto's te zien in groot formaat?

dan maar gedaan.
BEDANKT voor de foto!

greets
beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

Voor de eerste keer deze regio opgezocht. Was pas 2de toertocht die ik reed dit jaar. Na de commentaren gelezen te hebben over vorig jaar gekozen voor de 25km omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Ook totaal geen ervaring met de Vlaamse Ardennen. Heb afgezien 1 keer de prikkeldraad van dichtbij gaan opzoeken in een afdaling maar recht gebleven. Verder blijven sukkelen met de hellingkjes en vals plat oplopende stukken. Op het einde dan nog verkeerd gereden waardoor ik een deja-vu kreeg en terug het begin van het parcour tegenkwam. Dan maar met hulp van een ander terug naar de Kwaremont (bevoorrading). Weg gevraagd en stukje gewone baan gedaan richting sporthal. Via de wegwijzers dan naar de vierschaar gereden en zo terug op het parcour gekomen. Doodmoe aan het laatste stuk begonnen en met aanmoediging van iemand die al gedaan had met rijden naar boven getuft. Velooke afgespoten afgegeven aan de bewaakte stalling en iets gaan drinken. Iemand van organisatie opgezocht omdat ik in begin fout had gemaakt en nog moest inschrijven. Betaald en nog mogen genieten van de spaghetti. Bij het naar huis rijden nog op zoek moetten gaan naar de auto. Iets teveel gedaald en nog naar Encluse of zoiets terug naar boven mogen rijden.
Conclusie: Voor mij was het zwaar maar onder het motto What doesn't kill you only makes you stronger. Zal nog veel mogen trainen maar kom volgend jaar zeker terug om van de streek te genieten en bij te leren.
Mercikes aan de organisatie en de aanmoedigingen van diegene dat ik ben tegengekomen.
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

Gisteren TT in Adegem gereden,
weesten werken tot 3u en na amper 3uur slapen vertrokken we met onze delegatie uit assenede richting jullie
eerste keer in die koté daar!
vroeg toegekomen en vroeg vertrokken na een stevige opwarming naar boven een Zeer leuke en vooral gladde afdaling :D
Practig toch
daarvoor alleen zou e komen...
heel veel klim en daalwerk!
ideaal.
de 55km gewind uitgereden en idd ik voel het in de beentjes!
volgend jaar zie je ons zeker terug

Bike Wash zeer druk maar je ziet dat organisatie voldoende "spuiten" klaar had liggen!
Spaghetti Was Top! had er eigelijk nie veel van verwacht maar toch! super mee gevallen! :D :P
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ik ben toch ook blij dat ik van Dendermonde ben afgekomen zenne. Je ziet toch dat je niet te vlug moogt conclusies trekken omtrent een tocht [-X . Ondanks de vele regen van afgelopen dagen vond ik het hier supper om te biken . Modder vind je nu overal zenne . Dat er een paar off-road stukjes verdwenen waren vond ik niet zo erg ,het was zo zwaar genoeg .

We hebben de grote toer gereden en moet zeggen dat het overal doenbaar was . Sommige afdalinkskes vond ik wel wat tricky maar toch nergens gevallen . Hebben ons goed geamuzeerd en met 60 km op de teller ( we waren effe verkeerd gereden met een groepje, pijltjes niet gezien al hangden er wel twee zenne :oops: ) zijn we voldaan aangekomen .

=D> =D> =D>
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

B U C K Y wrote:vandaag een mooi tochtje gereden op 5 km van mijn deur ,de vele regen die van de week is gevallen heeft het parcours toch redelijk verkracht maar had het veel erger verwacht . De bekliming net voor de paterberg mijn versnelling een snok gegeven met als gevolg ketting in mul ! Gebeld naar herstel dienst en mij naar de kwaremont gevoerd waar er een shimano stand stond en mij super heeft geholpen waarvoor dank !!!! ben blij dat ik er bij was vandaag :lol:
7speed? :lol:
Post Reply