Zo 16/01/2011 Halle-Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mens
Mountainbiker

Re: eerste toertocht sinds jaaaaren

Post by mens »

djgert wrote:Net ne nieve mtb gekocht en goesting om eens te gaan toertochten. Ik hoop dat deze niet TE zwaar is als eerste :-)
we zien wel :-)
Succes!!!! direkt zwaren toebak.....naar mijn idee.
Ikke op de baan..... gene modder voor mij.... ! :roll:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Alle, is goed stoempen is best leuk. En modder is gezond voor de huid :wink: er zijn veel mensen die betalen voor een modderbad, en hier krijgt ge het er gratis bij. Vorige week viel het hier nog mee, maar 't zal natuurlijk nu nog wel iets erger zijn. Mocht ik dinsdag geen examen hebben, ik zou er morgen zijn :-D
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Zij die gaan sterven groeten u! 8-[
12345
Mountainbiker

Post by 12345 »

terug van een tof tochtje , lekker vettig op sommige plaatsen, degene die nu zegt dat er geen slijk in zat , de juiste spoor kiezen en we geraken er door , bevoorading was een beetje zwak, een banaan of koek meer zou niet slecht geweest zijn, voor de rset was het voor mij oke
sonny_g
Mountainbiker

Post by sonny_g »

mooimooi! ik heb me reuze geamuseerd, het vettigste stuk daar aan het veld vond ik echt zalig, veel volk te poot, gwn klein verzet en ni afgeven ! :-D
in totaal vndg 64 km gedaan, en dan nu alles terug proper make..

vond het lekker rijden vndg! :-)

deze tocht word één van mijn training ritjes !

grts
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Met momenten ERG vettig maar er zaten ook echt wel goedlopende stukken in.

Ik had wel maar 38,5km op de teller staan en mijn broer had er 33 gedaan terwijl hij de 25 aan't volgen was.
D_Jakke
Mountainbiker

Post by D_Jakke »

Onder het motto "hoe vettiger,hoe prettiger" deze toer uit gereden.
Het stuk langs het veld even op de adem getrapt maar er toch zonder afstapper door geraakt :wink:
Bevoorrrading was idd beetje aan de magere kant en miste een stuk fruit.
Ook op sommige oversteekplaatsen had een seingever mogen staan.
Maar voor de rest plezant toerke al gaf de gps maar 36.9Km aan.

Merci en tot de volgende.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Plezant toerke zoals steeds en idd een paar deftig vettige stukken in.

Cola op de bevoorrading vond ik iets voor de kids, maar een bekerke sportdrank was welkom. Enfin, voor ne keer smaakt da wel.

Stond 29-er aan de bevoorrading met ballonbanden, wel grappig. Deed me denken aan die Hot Wheels fietsen die je soms ziet.

Met de km's was er volgens ik van andere bikers hoorde idd iets ni echt juist en had zelf ook 38 op de teller, maar daar lig ik ni wakker van.

Denk dat er een massa volk geweest is, leuk voor de organisatie.

Volgende keer hier en daar nog ne seingever en het is 100%.

Cya next time :wink:
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

hier ook komen bollen me' ons treintje , en moet zeggen dat da slijk best meeviel ,overal verharde fietspaden , wel spijtig van geen bewaakte fiets stalling en ook nergens seingevers.
In vergelijking met Wortel vorige week zied ge toch een groot vershil qua organisatie maar soit , elke club roeit met de riemen die er zijn .
Ik heb me toch weer niet verveeld , en de rest van ons treintje ook .
Beam me up Scotty
Mountainbiker

Post by Beam me up Scotty »

Na de nationale drasch van deze week was het vandaag best te doen in 't bos. Hier en daar een vettig slijkstuk, maar genoeg goed bereidbare wegen om te recupereren. De bevoorrading was ronduit zwak. De tocht zelf was het beste wat je hier in de streek kan rijden. Alhoewel ik sterk m'n twijfels heb of alle paden goedgekeurd waren door de groene jongens (Zoerselbos ?).
Post Reply