aantal ronden

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Foxy wrote:Ik denk ook dat dit de juiste uitleg is, zaskar.
Zoveelste beter dat er een discussie over komt, want ik denk dat niemand verkeerd wil rijden.

na al die miserie verleden jaar waardoor rijders hun klassement zagen vliegen wil ik hier in naam van iedereen gewoon duidelijkheid scheppen
GEEN kritiek op organisatie of zo gewoon duidelijkheid

ook al wordt het bij de start omgeroepen daar versta je meestal niks van en trouwens op dat moment willenwe maar 1 ding: starten want we krijgen kou !! 8)
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Feit feit :-)
Was het niet zo dat de finish (of registratie) zelfs iets verder lag dan de lijn, waardoor vanhoovels de overwinning moest laten aan berckmans?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

daar spreek ik me ni over uit daar weet ik niks van

weet alleen dat dit jaar de streep op 50m ligt nadat je op de dijk komt dus veel kan je dan ni meer goed maken :wink:
vct
Mountainbiker

Post by vct »

is de eerste keer dat ik in blankenberge rij zal zal gewoon proberen de rest te volgen en toch ook proberen een goede uitslag te rijden
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

vct wrote:is de eerste keer dat ik in blankenberge rij zal zal gewoon proberen de rest te volgen en toch ook proberen een goede uitslag te rijden
goed zo =D>
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Vandaag gaan verkennen en het parcours lijkt me leuk. Mooie aanpassing tov vorig jaar met de duinenpassage net na de dijk in zeebrugge!
Als ik het goed voorhebt zit er maar een verschil van ongeveer een 200m tussen de aanloopronde en de andere ronde(s). (Wel een zware 200m)? Klopt dit?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik dacht dat verschil meer was...
als ik via GOOGLE earth meet vanaan "monument" tot aan "platform" en dat x2 ( heen en terug) doe kom ik uit op +/- 1300M
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Het "monument" is toch ook de plaats waar we vorig jaar omhoogreden he na de eerste ronde?
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Foxy wrote:Het "monument" is toch ook de plaats waar we vorig jaar omhoogreden he na de eerste ronde?
wat is het monument?
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Een plan van het parcours zou hier van harte welkom zijn. Zowel voor de bikers als de toeschouwers.
Post Reply