Zo 16/01/2011 Kluisbergen :: Toertocht door de Vlaamse Arden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
yoda
Mountainbiker

Post by yoda »

speedy004 wrote:Morgen ga ik m'n remmen herstellen, zodat ik veilig en wel de tour kan aanvatten. Hopelijk hebben ze niet te veel stroken weg gelaten, het is nog steeds mountainbike é :-D. Anderzijds is het niet goed voor de onderdelen maar dat hoort er bij zeker é....

mountenbike is ook nog steeds nen zomersport e 8) met den crosfiets is nen wintersport :wink:
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

yoda wrote:
speedy004 wrote:Morgen ga ik m'n remmen herstellen, zodat ik veilig en wel de tour kan aanvatten. Hopelijk hebben ze niet te veel stroken weg gelaten, het is nog steeds mountainbike é :-D. Anderzijds is het niet goed voor de onderdelen maar dat hoort er bij zeker é....

mountenbike is ook nog steeds nen zomersport e 8) met den crosfiets is nen wintersport :wink:
Wakker worden!!!!!!!
massi
Mountainbiker

Post by massi »

wij komen zeker met een delegatie de Ghostbikers
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) De kop van de TEGENTERTERS zullen er ook zijn 8) 8) .
(Inclusief de veurzittre "METALBIKER") mee of zonder zwaar hoofd. :drunk: :drunk: :drunk:
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

De harde kern van The Keybones uit Rekkem komt ook af.
Na Kemmel, Kluisbergen! Hopelijk niet te veel ploeteren, moet berijdbaar blijven, er mag gerust wat meer baan in zitten want het klimt hier nog genoeg .
Tot morgen!
Taghonske
Mountainbiker

Post by Taghonske »

Ik kom ook af. Een laatste ontspanning voor de blok en examens.
De modder houdt mij niet tegen.
Je mag niet bang zijn voor een beetje avontuur :P
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Na veel twijfel deze week toch besloten om mee te rijden--> wel net het "oude fietske" in orde gezet en voorzien van Geax Barro muds. Gezien de andere velo net volledig in orde gezet is zag ik het niet zitten om dit materiaal meteen te onderleggen aan een vuurdoop....
Tot morgen.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik kom niet, na een week hevige regen, zal dit niet doenbaar worden, let me know derna...
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

sorry guys , zal nie voor deze keer zijn , ga andere oorden opzoeken.
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

alles klaargezet om morgen den tocht aan te vangen! modder of niet, mountainbiken doe je zowel in de zomer als in de winter! ze maken niet voor niks modderbandjes, spijkerbanden, etc...!!!
Post Reply