Za 15/01/2011 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze morgen ook deze TT gereden samen met m'n broer. Vooraleer te vertrekken een lekke band hersteld. Door het ontbreken van de gepaste binnenband een koersband in een mountainbike gestopt en deze heeft het gans de tocht (45km) uitgehouden.
Alles redelijk goed berijdbaar en vandag toch wel geleerd dat door de plassen rijden "meestal" gemakkelijker gaat dan er naast. :-D

Inderdaad soms eens wat twijfel wat de bepijling betreft maar voor de rest een mooie tocht gereden. =D>

Volgend jaar terug van de partij.

groeten

geertje :wink:

Zaterdag 22 januari 2011--- 16de Damse Smokkeltocht in Moerkerke
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

inderdaad lag er vettig bij maar beter dan ik verwacht had.Wegens tijdgebrek de kleine toer gedaan (maar die 25 waren er wel 32).Pijltjes konden inderdaad hier en daar iets duidelijker gangen.Voor de rest tooffe tocht in een streek die nooit verveeld.
Superfan
Kerstman

Re: mtb Varsenare

Post by Superfan »

weegschaaltje wrote:
Superfan wrote:
weegschaaltje wrote:Groeten aan forumbikster Superfan met wie ik de eer had vandaag met haar een goed gesprek te voeren.Wens haar een spoedig herstel en tot op de bike.
Prachtige rit gezien de weersomstandigheden van de laatste dagen. Bepijling kon wat beter vond ik.
Enkele nieuwe stukken offroad!!
Hallo, ge was nog geen 5 minuten weg of Wilfried en Walter kwamen toe, ze hebben samen de groten toer afgehaspeld. En 'k heb de indruk dat het toch redelijk gaat met Walter. Gelukkig maar.
Groetjes
Jammer ge hebt toch de groeten gedaan, van Geert,?
Tuurlijk, 'k heb hen zelfs gevraagd of hun oren niet getuut hebben, dat we over hen bezig geweest waren. :lol: :lol:
Cristal biker
Mountainbiker

Post by Cristal biker »

Wat is dat hier toch allemaal over de bepijling? Ik denk dat er veel een bril nodig hebben! Er was maar op 1 plaats dat er een pijltje meer mocht.
sanders
Mountainbiker

Post by sanders »

idd vond de pijltjes toch wel goed zichtbaar
vertrokken om 11u30 en toe gekomen rond 14u10 (45km)
op sommige plaatsen grote plassen maar met het weer deze week kan het niet anders.
voor de rest dik in orde =D>
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Vanmorgen vertrokken richting Torhout,maar onderweg toch maar beslist om door te rijden naar Varsenare.(deze nog nooit gereden)En we hebben het ons zeker niet beklaagd.
Het was een heel gevarieerd en plezante tocht.(Bijna) overal goed berijdbaar.Ik had het veel slechter verwacht.
Sympathieke mensen aan bevoorrading en lekkere soep. =P~
Na bevoorrading was er wel enkele verwarring ,maar over het algemeen
toch prima bepijling.
Zoals eerder vermeld "speelbosje" was er echt over. [-X
Als afsluiter een lekkere boterham en een gezellige apres.

Tevreden richting huiswaarts vertrokken. 8)
sneeuw
Mountainbiker

Post by sneeuw »

Wegens tijdgebrek ook maar de 25km, die er 32km waren. Dat versta ik niet er is toch genoeg apperatuur om dat toch op te meten. En dat is op vele toertochen azo. Voor mij was dat geen probleem maar mijn collega die minder conditie waren de laaste 7km toch teveel ook al omdat je ingesteld bent op 25km. Heb ook een groep van 6 kinderen overstoken in de laaste 2km en die waren aan het afzien en aan het klagen. Vin dat echt niet kunnen echt schandalig voor de organisatie. [-X [-X [-X [-X
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Filmke...

Speelbosje vond ik er niet over, maar er zaten toch wel een paar stukken in die modderig waren,zoals waar je binnen moest rijden. De rest was nogal te doen. Enkel het binnenrijden en het stuk waar je de eerste "klim" op moest...

De pijlen waren zichtbaar, maar soms iets te laat en soms mocht er wel eentje meer hangen... Net na de bevoorrading bijvoorbeeld, moest je links het bos in. Er hing daar maar één pijltje aan de linker kant van de weg... Een tweede op zo'n plaats zou niet misstaan. Er waren nog enkele zo'n punten. Nergens mis gereden, maar toch... Het is opbouwend kritiek die ik hier lees, dus dat moet kunnen hé... Daarom is zo'n forum er ook... :wink:
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Rock Rider wrote:Filmke...

Speelbosje vond ik er niet over, maar er zaten toch wel een paar stukken in die modderig waren,zoals waar je binnen moest rijden. De rest was nogal te doen. Enkel het binnenrijden en het stuk waar je de eerste "klim" op moest...

De pijlen waren zichtbaar, maar soms iets te laat en soms mocht er wel eentje meer hangen... Net na de bevoorrading bijvoorbeeld, moest je links het bos in. Er hing daar maar één pijltje aan de linker kant van de weg... Een tweede op zo'n plaats zou niet misstaan. Er waren nog enkele zo'n punten. Nergens mis gereden, maar toch... Het is opbouwend kritiek die ik hier lees, dus dat moet kunnen hé... Daarom is zo'n forum er ook... :wink:
leuk filmpje, die oranje mannekes :wink:
Lieven Windels
Mountainbiker

WTC Varsenare

Post by Lieven Windels »

Beste,

Het parcours lag er nog behoorlijk bij. Een klein gedeelte werd geschrapt.
Gans de dag bleef het droog en over de middag kwam de zon eens piepen.
De organisatie kreeg geen enkele klacht, dus goed zo.
Wij mochten toch nog 650 deelnemers noteren.
Volgend jaar verwachten wij u ook.

mvg

Lieven
Post Reply