Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
hopelijk laat mijne baas mij grust vanacht want kheb wel goeste op een pallulle(panekoek) en meschien een toerke rijden .Allee aan rik c en zijn bende hopelijk tot morgen.
Vooruit.henkieboy wrote:falco , filip, number 66 als ik jullie zie in de zaal gok ééne trakteren zunne (de rest van de forumbikers die present zijn ook wi)
Een traktaat laat ik niet liggen.
En met het vele werk dat die mannen erin gestoken hebben.
Ik kom ook af.
Pjer en Erika, het zou wel eens een mooi koppel kunnen worden.
vanmiddag ook als testpiloot het parcours gereden. "sjapo" voor de parcourbouwers, ik zou op geen enkele plaats weten wat ik eraan kan verbeteren. Den "hamateur" heeft zelfs geen enkele keer voet aan de grond moeten zetten (juist aan 1 brugje waar men je verplicht van af te stappen) en zo'n krak ben ik niet, heb op 't gemak de grote toer gedaan en gemaakt dat ik op alle momenten nog genoeg reserves had, want zoals je weet van waar je ook komt de aankomst ligt nog altijd boven
de passages waar risico was voor onberijdbaarheid werden weggelaten. De technische stukjes die werden aangelegd zijn werkelijk het summum voor de mtb'er. Menige mtb'er zal deze passages waarschijnlijk bissen
Morgen verwacht men dan nog een zonnige dag.
de passages waar risico was voor onberijdbaarheid werden weggelaten. De technische stukjes die werden aangelegd zijn werkelijk het summum voor de mtb'er. Menige mtb'er zal deze passages waarschijnlijk bissen
Morgen verwacht men dan nog een zonnige dag.
- Manza
- Mountainbiker
Vandaag meegereden met "de bende" en ik was zeer verrast over de bereidbaarheid van het parcour! Volgens dat het de hele week heeft geregend is het verbazend goed berijdbaar. Uiteraard is er hier en daar wel een plas, maar nog eens 't is echt goed te doen. Nergens moeten afstappen, maar onderschat het niet.
De club heet "Erika's Bikers" ... de rit heet "De Heuveltjes van Erika" ... Dedju, ik had eigelijk nog niet stilgestaan bij die heuveltjes
.
Zoals hamateur zegt ... je vertrekt op "Klerken Berg" en 't is ook daarboven dat je weer moet aankomen hé.
'k Had den indruk dat het meer bergop ging dan bergaf maar dat zullen gedachten zijn zeker
Chapeau aan allen die geholpen hebben. Schoon parcour, veel aan gewerkt, héél veel pannekoeken gebakken (en 't zijn inderdaad hele goeie), ...
Kortom, diegene die niet komen hebben GEEN gelijk ! Voila, 't is gezegd !

De club heet "Erika's Bikers" ... de rit heet "De Heuveltjes van Erika" ... Dedju, ik had eigelijk nog niet stilgestaan bij die heuveltjes
Zoals hamateur zegt ... je vertrekt op "Klerken Berg" en 't is ook daarboven dat je weer moet aankomen hé.
'k Had den indruk dat het meer bergop ging dan bergaf maar dat zullen gedachten zijn zeker
Chapeau aan allen die geholpen hebben. Schoon parcour, veel aan gewerkt, héél veel pannekoeken gebakken (en 't zijn inderdaad hele goeie), ...
Kortom, diegene die niet komen hebben GEEN gelijk ! Voila, 't is gezegd !
Last edited by Manza on Sat 15 Jan 2011 21:27, edited 1 time in total.
juist nog even de commentaren van varsenare en torhout gelezen. Deze bevestigen een beetje dat het allemaal goed te doen is ondanks de regen die deze week nog viel, morgen zou het nog moeten beter zijn daar ook geen regen meer voorspeld wordt
Tip op forum : niet benauwd zijn om ne keer door plas te rijden, dikwijls de beste ondergrond
Tip op forum : niet benauwd zijn om ne keer door plas te rijden, dikwijls de beste ondergrond