Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

rik c wrote:Na vier dagen gaan be-pijlen, be-bruggen, be-planken, be-linten, be-paletten, be-tapijten en wat weet 'k nog allemaal, in de regen , is het nu eindelijk opgehouden met regenen. Sproeien tegen 't stof gaan we alleszins al niet meer moeten doen. Weeral een werk gespaard :-D
Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, zou het in 't weekend zelfs droog moeten blijven.
Onze basis-tocht blijft behouden : (slechts) 30 off-road zones op de grote afstand, waarvan de laatste 20 genummerd met aanduiding van de lengte. Ook de klimstroken zijn aftellend genummerd. Het 'echte werk' begint pas na de eerste bevoorrading, met zwaartepunt tussen bevoorrading 1 en bevoorrading 2. (de langste off-road stroken zijn er één van 3 km, twee van 2 km, en twee van anderhalve km)
De extra - derde - bevoorrading :drunk: in de slotkilometer van de twee grootste afstanden, krijgt trouwens nog een staartje : Den dezen schenkt om 12 uur 's middags, in de zaal, een gratis vat, wegens door de Krant van West-Vlaanderen deze week verkozen te zijn tot 'Krak' (in de kop ? ?) van de gemeente Houthulst 2010. Maar dit is uiteraard slechts bijzaak, want de tocht zelf, dat blijft uiteraard onze prioriteit.
En voor die mannen van Gooik : Een dikke merci zulle, om nu al het vierde jaar op rij, telkenjare in barslechte weersomstandigheden, vanuit de Brusselse rand naar de rand van de Westhoek af te zakken. Dit doet een mens nu es deugd, zi. :-D

RESPECT MANNEN RESPECT =D> =D> =D> =D>
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

bushrider wrote:
rik c wrote:Na vier dagen gaan be-pijlen, be-bruggen, be-planken, be-linten, be-paletten, be-tapijten en wat weet 'k nog allemaal, in de regen , is het nu eindelijk opgehouden met regenen. Sproeien tegen 't stof gaan we alleszins al niet meer moeten doen. Weeral een werk gespaard :-D
Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, zou het in 't weekend zelfs droog moeten blijven.
Onze basis-tocht blijft behouden : (slechts) 30 off-road zones op de grote afstand, waarvan de laatste 20 genummerd met aanduiding van de lengte. Ook de klimstroken zijn aftellend genummerd. Het 'echte werk' begint pas na de eerste bevoorrading, met zwaartepunt tussen bevoorrading 1 en bevoorrading 2. (de langste off-road stroken zijn er één van 3 km, twee van 2 km, en twee van anderhalve km)
De extra - derde - bevoorrading :drunk: in de slotkilometer van de twee grootste afstanden, krijgt trouwens nog een staartje : Den dezen schenkt om 12 uur 's middags, in de zaal, een gratis vat, wegens door de Krant van West-Vlaanderen deze week verkozen te zijn tot 'Krak' (in de kop ? ?) van de gemeente Houthulst 2010. Maar dit is uiteraard slechts bijzaak, want de tocht zelf, dat blijft uiteraard onze prioriteit.
En voor die mannen van Gooik : Een dikke merci zulle, om nu al het vierde jaar op rij, telkenjare in barslechte weersomstandigheden, vanuit de Brusselse rand naar de rand van de Westhoek af te zakken. Dit doet een mens nu es deugd, zi. :-D

RESPECT MANNEN RESPECT =D> =D> =D> =D>

Blijkbaar hebben ze ook werk gemaakt van paletten en tapijten brugjes enz
om toch maar een te rijden parcours te hebben.

T'zijn KRAK'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die van klerken =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Satellite
Mountainbiker

Post by Satellite »

henkieboy wrote:
gulleke wrote:Ik kom zeker af en probeer een blauwwitte armada van Onshore op te trommelen.

probeer ne keer den peter uit zijn bedde te kriegen :P :P :P
[-X no panic, zal afkomen en zelfs den Alex meebrengen
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Voila de laatste pannekoeken worden op dit moment gebakken , direkt een groepsfotoke en een laatste maal inspectie van het parkoer !
Oef

See ya
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Wat moet een mens meer hebben op zondag:
- droog weer boven ons hoofd
- nen bike onder de poep
- en een schoon parcour onder de wielen...

Zeker present dus en vertrek uit Rumbeke.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Na mijn :evil: :evil: :evil: chainsuck van vorige week in Kemmel is mijn fietske weer ok. Ik ken daar nog enkele Kraks in Klerken en die wil ik zeker eens een goeden dag gaan zeggen. Tot morgen rond 8 uur dan.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

juist terug van verkenning en moe zeggen , amaai wat een verschil met gisteren !
natuurlijk geen droog parkoer maar wel vlot te berijden :bounce: :bounce:
Nog een nachtje zo'n wind gelijk nu en tzal nog een stuk beter liggen !
Allee toe morgen en smoet de kieten mo
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

fast2 wrote:juist terug van verkenning en moe zeggen , amaai wat een verschil met gisteren !
natuurlijk geen droog parkoer maar wel vlot te berijden :bounce: :bounce:
Nog een nachtje zo'n wind gelijk nu en tzal nog een stuk beter liggen !
Allee toe morgen en smoet de kieten mo
zal morgen aanwezig zijn met enkele grysperre's en den kleine krak van Oostende
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Ik vertrek morgenvroeg van thuis om 35 km verder bij jullie aan de start te mogen staan. Wat daarna zal volgen weet ik nog niet, beslissing ter plaatse :drunk:

Terugrit of de 35 of 45 en/of de terugrit #-o Heb er wel zin in om eens veel kilometerkes te bollen.

Desnoods zal ik afgehaald worden door mevr Blackie want ze hoorde iets van pannekoeken :lol:

Tot morgen

Ps: hopelijks mag ik mijn rugzak dan aan de inschrijving afgeven zodat ik de tocht iets lichter geladen kan afrijden.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

falco , filip, number 66 als ik jullie zie in de zaal gok ééne trakteren zunne (de rest van de forumbikers die present zijn ook wi)

Net terug van de laatste verkenning en kmoe zeggen buiten een paar korte stukjes ligt alles er redelijk goed berijdbaar bij (der gaat niemand 50 meter te voet moeten gaan , de eersten zelfs nie )
Verwacht nu ook geen superdroog parcours maar als al onze erika baaiksters de 45 kunnen rijden .............
En tzijn verduuveld lekkere pannekoeken.
nog zo'n 200 pannekoeken te bakken en ze zijn der vanaf , kzou zeggen aan onze bakstertjes =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
(van deze morgen 7 uur tot s'avnds 7 uur !!!!!!!!!!!)
Post Reply