Zal een ideale tocht zijn, om de 50 km te proberen! Rij u eigen tempo!Coster9 wrote:dit zal m'n 2de tocht worden, ik zal meteen voor de 50km gaan. hopelijk overleef ik het.
Za 15/01/2011 Torhout :: 5de VTT Flazndria Sportief
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nighthawk21
- Mountainbiker
Post by nighthawk21 »
-
Coster9
- Mountainbiker
warme soep, klinkt lekkerstony wrote:Succes allen, het ligt het nog er steeds behoorlijk bij na onze verkenning!(en geen weide stukken).
Maar wel een warme doucheen voor de mannen die de vijftig doen: drie bevoorradingen en op de eerste zelfs warme soep voor allen...
En een broodje piccolootje na de inspanning...
Thx & Grtz Stony
-
bikertje 500
- Mountainbiker
Post by bikertje 500 »
we hebben deze ochtend de rit nog eens verkend en het was overal goed berijdbaar,we hebben nergens van de fiets gemoeten
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
Vanmorgen gestart thuis en hop naar torhout
ewel dikke
voor de organisatie alles heel goed berijdbaar na dit hondeweer .Nergens negatief dit is een voorbeeld tocht waar alles in te vinden was
.Thuis gekomen met 70km op de teller. Aja in torhout de 50km gedaan
24.1 avs .Tot volgend jaar 
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
:bikertje 500 wrote:we hebben deze ochtend de rit nog eens verkend en het was overal goed berijdbaar,we hebben nergens van de fiets gemoeten
grapjas
de zandberg waarom afdalen ? veel leuker om hem te beklimmen
moet wel zeggen echt een super lekker broodje
-
bikerslust
- Mountainbiker
Post by bikerslust »
Heb me vandaag geamuseerd in Torhout. Het parcours lag er goed bij, had het veel erger verwacht. Proficiat aan de organisatoren voor hun werk die ze hebben verricht in de aanloop naar vandaag. Next year, i'm back !!