BIKESPORT ASSE
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Smirnoff103
- Mountainbiker
Post by Smirnoff103 »
Ik probeer om de 2 dagen te bellen en die nemen nooit op.Smirnoff103 wrote:...Bellen helpt niet (nemen niet op) en nog minder mailen...
En zelf naar de winkel ga is beetje ver voor mij imho
Een paar jaar geleden al heb ik daar ook eens vanalles besteld, maar toen de bestelling een paar dagen later toekwam zat niet alles in de doos omdat het niet op stock zat. "Backorder" stond er bij op het factuur geschreven. Ik heb hier nooit nog iets van gezien. Telefoons en e-mails werden niet meer beantwoord. Ik ben via e-mail blijven aandringen en dan heb ik uiteindelijk het antwoord gekregen dat de fout bij de koerierdienst zou kunnen liggen. Ik werd mottig van het gezever dat die mannen aan het verkopen waren. Het ging gelukkig om een klein bedrag, de verplaatsing naar ginder niet waard, maar dat geld hebben ze toch mooi in hun zak gestoken. Ironisch genoeg had een ploegmaat van mij dit enkele maanden geleden ook voor: besteld, vooraf betaald, nooit iets ontvangen.
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
toevallig klik ik nog eens op dit topic.. ik heb uiteindelijk mijn centen terug gehad. Echter na veel mailen, bellen, en uiteindelijk na wat stemverheffingen
hebben ze het bedrag teruggestort.
Een ding weet ik ZEKER met die gasten doe ik GEEN zaken meer. Nooit.
Voor diegenen die nog wachten op hun spullen of geld.. STERKTE
- Conrad
- Mountainbiker
Nog steeds aan het wachten.Steenrijen wrote:toevallig klik ik nog eens op dit topic.. ik heb uiteindelijk mijn centen terug gehad. Echter na veel mailen, bellen, en uiteindelijk na wat stemverheffingenhebben ze het bedrag teruggestort.
Reden: hunne originele importeur heeft het af laten weten (doet dit niet meer) & ze moest het ergens anders bestellen.
Nu zo'n drie weken geleden.
En inderdaad, bellen helpt niks!
Mijn ultimatum wordt: deze week leveren of geld terug!
-
Jay Kay
- Mountainbiker
...heel de topic doorgelezen, met stijgende en dalende verbazing.
Ik ben van uit de buurt daar en ken bikesport Asse weldegelijk. Een vriend van me, die ook één en ander zélf kan heeft daar voor de grand raid Godefroy zijn fiets een degelijk laten afstellen. Resultaat: na 40 km kon hij al opgeven wegen verschillende problemen. Hij was redelijk pissed en dat was toen de eerste en de laatste keer dat hij bij bikesport Asse geweest is. Wil ik maar zeggen dat ik er ook géén positieve dingen al van gehoord heb.
Blijf er dus maar zover mogelijk van weg.
Als ge dan toch van uit de buurt zijt: ga naar "Daan", in Lebbeke, vriendelijk, snel, goed en zeker niet de duurste. Ondertussen ook wel al redelijk ruime keuze...
Ik ben van uit de buurt daar en ken bikesport Asse weldegelijk. Een vriend van me, die ook één en ander zélf kan heeft daar voor de grand raid Godefroy zijn fiets een degelijk laten afstellen. Resultaat: na 40 km kon hij al opgeven wegen verschillende problemen. Hij was redelijk pissed en dat was toen de eerste en de laatste keer dat hij bij bikesport Asse geweest is. Wil ik maar zeggen dat ik er ook géén positieve dingen al van gehoord heb.
Blijf er dus maar zover mogelijk van weg.
Als ge dan toch van uit de buurt zijt: ga naar "Daan", in Lebbeke, vriendelijk, snel, goed en zeker niet de duurste. Ondertussen ook wel al redelijk ruime keuze...